Брендогенерация. Створення та продаж брендів

102

Зміст

  • Що таке бренд, брендинг? Його мета і вплив на людину.
  • Визначення бренду та брендингу
  • Вплив бренду
  • Як створити свій бренд? Процес створення і його етапи
  • Складання цілей,планування проекту розробки бренду
  • Вивчення ринку
  • Створення образу бренду
  • Розробка логотипу
  • Технології просування бренду і продаж
  • Теле-і радіореклама
  • Рекламна поліграфія
  • Розкрутка бренду в соціальних мережах
  • Продаж

Що таке бренд, брендинг? Його мета і вплив на людину.

Не сумніваюся, що кожен з вас у повсякденному житті помічає навколо себе гарні та якісні речі, звертає увагу йдучи по вулиці на машину популярної марки, заходячи в магазин техніки, відразу ж помічаєте телефон, який вчора бачили в рекламі? Йдучи в магазин одягу, вибираєте товар відомого бренду або речі невідомого виробника? Блукаючи між полиць супермаркету шукайте саме «цей» продукт. Що ж змушує вас це робити? Що таке бренд?

Визначення бренду та брендингу

Бренд – це ім’я, символ, позначення, що ідентифікують продукцію або послуги виробника. Образ, який з’являється у свідомості людини щодо якогось об’єкта в момент, коли він взаємодіє з ним. Таким чином це мотивує людину на певну поведінку, наприклад, зЕкшн снювати покупки. Товар, послуга, людина, місто, країна – це все може бути об’єктом навколо якого виникає бренд. Або ж це може бути не сам об’єкт, а його представник, наприклад, логотип, торгова марка.

Але що ж змушує йти і купувати певний продукт?

Брендинг – це один зі способів маніпуляції споживачами. Його мета домогтися певних асоціацій у споживача при згадці про вашої торгової марки. Вони можуть складатися з назви, логотипу, властивостей товару і безлічі інших елементів. Якщо коротко, то брендинг – це мистецтво управління брендом. Його основною метою є визначити цільову аудиторію, з якого ви будете взаємодіяти і сформувати імідж для вашого бренду.

Вплив бренду

У сучасному світі саме споживачами створюються бренди. Є кілька основних процесів, які визначають ступінь впливу бренда і допомагають керувати процесом впливу. Бренди, які підтримують і розвивають одну чи кілька з цих якостей, сприймаються більш авторитетними.

  • Довіра. В першу чергу бренд повинен викликати довіру у покупця. Він повинен бути упевнений, що ваш бренд стабільний і наЕкшн ний. Бренди з достатнім рівнем довіри є авторитетними і будуть рекомендовані знайомим, друзям і рідним. Звідси можна зробити висновок, що чим вище довіри споживача до бренду, тим сильніше його лояльність до нього.
  • Залучення. Заманювати можна кількома способами, наприклад, перетворення бренду в авторитетне джерело інформації, до якого споживач буде повертатися і отримувати корисну інформацію. Так само піЕкшн де використання розважального контенту, який будуть обговорювати зі своїм оточенням.
  • Інновації. Що мається на увазі під поняттям «інноваційний»? Це бренд, який випереджає свій час, вони формують споживчу поведінку і створюють нові потреби. Такі бренди часто є впливовими.

Ознаками успішного бренду можна вважати:

  • Здатність породжувати до себе інтерес
  • Глобальність
  • Органічність

Як створити свій бренд? Процес створення і його етапи

Якщо ви займаєтеся улюбленою справою і хочете перетворити його в джерело доходу, щоб вашим товаром цікавилися, то вам не обійтися без створення бренду. Процес створення непростий і потребує багато сил і вкладень, але через якийсь час ви отримаєте те, що буде робити ваш продукт впізнаваним і завдяки цьому збільшувати вашу прибуток.

Визначилися з видом діяльності, що ж робити далі?

Складання цілей,планування проекту розробки бренду

Ключем до успішної реалізації проекту є планування. Без чіткого плану Екшн , ваш проект не вийде якісно втілити в життя. Ви повинні діяти чітко складеним планом, організувавши з його допомогою свої дії, встановити строки і порядок виконання завдань, поставити обмеження по бюджету.

Ваш план повинен включати такі етапи:

  • Мета
  • Характеристика бренду
  • Поділ на етапи роботи
  • Терміни для кожного етапу
  • Ресурси ,якими ви можете розпоряджатися
  • Облік ризиків

Для управління проектами піЕкшн де програма Microsoft Project. Вона дозволяє розробляти календарні плани (до 10 000 завдань), відстежувати події і прогрес за проектом. Ця програма піЕкшн де навіть для новачків. Щоб швидко в ній розібратися досить подивитися пару відеоуроків.

Вивчення ринку

Потрібно проаналізувати інформацію про тенденції ринку в даний час, про конкурентів, а також про споживачів. Після аналізу, виходячи з отриманої інформації, ви зможете оцінити ризики, сильні та слабкі сторони вашого проекту.

Створення образу бренду

Бренд стає унікальним завдяки комплексній розробці таких елементів, як:

  • найменування вашої продукції
  • підбір логотипу і інших дизайнерських рішень
  • рекламні компанії
  • тактильна складова, наприклад матеріали, використовувані для виробництва самого товару і його упаковки
  • специфічні аромати (парфумерія або просто запах упаковки).

Після цього настає час роботи над концепцією. На цьому етапі народжується оригінальна назва, девіз, легенда, рекламні тексти. Коли формується ідея бренду, потрібно більш чітко уявити цільову аудиторію. Потрібно розуміти, чого хоче цільова аудиторія – чим цікавиться, чим захоплюється, як виглядає, про що говорить. Серед всіх компонентів бренду назва товару має найбільше значення — воно більше поширене і має домінуюче значення. Наприклад такі марки побутової техніки Panasonic, Sony і Daewoo. Назви відомі, а от чи зможете ви пригадати всі логотипи?

Назва має бути простим, лаконічним, легко вимовлятися і викликати позитивні емоції, так само багатозначним, тобто викликати цікаві асоціації і виділяти продукт з ряду аналогічних.

Розробка логотипу

Логотип – це гарант впізнаваності компанії. Завдяки йому споживачеві легше виділити саме вашу продукцію серед аналогів, що їх виробляють конкуренти.

Логотип повинен бути:

  • ефектним (запам’ятовування);
  • актуальним (тобто відповідає уявленням про прекрасне і правильному);
  • унікальним (щоб забезпечити максимум відмінностей від конкурентів);
  • гармонійним в колірному відношенні (велика кількість відтінків і деталей логотипу шкодить);
  • асоціативним (щоб споживач правильно сприймав відображені у символічній формі цінності компанії).

Технології просування бренду і продаж

Є безліч різних технологій, що використовуються при просуванні бренду

Це може бути:

  • реклама;
  • проведення рекламних акцій або презентацій
  • друкована реклама і безліч інших.

Теле-і радіореклама

Це досить витратний спосіб, вимагає значних грошових вкладень і немає гарантії, що ці вкладення себе виправдають.

Рекламна поліграфія

Застосування друкованої реклами є менш витратним і більш ефективним способом просування нової марки. Цей варіант використовується в процесі розкручування і популяризації «новачка» дуже давно. В наш час нанесення реквізитів, логотипів або слоганів займає лічені хвилини. При цьому можуть використовуватися абсолютно будь-які поверхні.

Це можуть бути:

  • рекламні банери будь-яких розмірів, що демонструють символіку бренду;
  • невеликі за розміром листівки;
  • барвистий буклет;
  • поліетиленові пакети з нанесеними на поверхню логотипами нової марки.

Всі ці способи працюють ефективно і ненав’язливо, тим самим знайомлячи споживача з новим брендом.

Розкрутка бренду в соціальних мережах

У сучасному світі великою популярністю користується просування через соціальні мережі. Саме в соціальних мережах зосереджена велика частина користувачів інтернету, тому отримати цю аудиторію через пошукові системи досить складно.

Якщо скласти список найбільш популярних соціальних інтернет-ресурсів, то лідерами є:

  • Вконтакте;
  • Facebook;
  • Instagram.

Сюди варто віднести такі соціальні сервіси, соціальні закладки та сервіси передплат, зокрема, Google +1.

Продаж

Обравши концепцію, продумавши логотип і рекламу, ви готові продавати свій товар і отримувати прибуток. Наприклад, ви вирішили відкрити свій бренд одягу. Тепер потрібно знайти канали збуту вашого бренду. Якщо розглядати питання збуту, то варто подумати про оптового продажу речей, наприклад, в інтернет-магазинах, в соціальних мережах.

Також не варто забувати про партнерство. Якщо ваші ідеї будуть Екшн сно цікавими, то неодмінно з’являться бажаючі укласти якісь домовленості з власником такого бренду, що безсумнівно буде величезним плюсом для вашого розвитку і заробітку. Роздрібна торгівля має вже більше ризиків, так як це передбачає витрати на оренду, комунальні послуги, інші обов’язки, які не терплять відсутності клієнтів. Для цього треба якісно рекламувати свій бренд усіма можливими засобами.

Щоб ваш проект не став провальним потрібно слідувати деяким пунктам:

  • Стежити за якістю вашої продукції. Адже від якості товару залежить його популярність.
  • Унікальність ідеї.
  • Займатися рекламою бренду ще до масового запуску в продаж.

Якщо ваша робота буде організована з толком, то у вас є шанс,що ваше підприємство зросте до великих масштабів.