Огляд стартапів, на чому вже заробляють

22

Чи замислювалися ви про відкриття своєї справи? Працювати на себе — це єдиний шлях до максимальної реалізації своїх амбіцій.

Щоб ваш проект не став провальним і приносив гарний прибуток, необхідно займати ще неприборкані ніші в бізнесі. Пропонуючи ринку оригінальні рішення, у вас з’являються всі шанси стати флагманом у цій галузі.

А які стартапи приносять прибуток прямо зараз? Пропонуємо розглянути дайджест популярних бізнес ідей і проектів, які «підірвали» ринок в 2018 році.

Зміст

  • Deepmap: Карти для безпілотних автомобілів
  • Omni: Сервіс для зберігання та оренди речей, якими ви не користуєтеся
  • Roblox: Ігровий світ для дітей
  • Citizen: Мобільний сервіс для попередження користувачів у всьому світі про надзвичайні події
  • Collaborator: Платформа для дистанційного навчання
  • Size Car: Каршерінг
  • VR Nomadic — аркадні ігри для віртуальної реальності

Deepmap: Карти для безпілотних автомобілів

З недавніх пір автомобілі без водія — це не фантастика, а цілком реальна річ. В країнах західного світу ця технологія активно розвивається протягом останніх декількох років, що вилилося у виробництво перших комерційних зразків, які вже успішно тестують на дорогах Каліфорнії наприклад.

Для точного визначення свого місцезнаходження, «безпілотники» використовували застарілу навігаційну систему, яка володіє рядом недоліків. Щоб забезпечити безпечне переміщення на дорозі, Deppmap пропонує скористатися спеціально складеними картами з високою роздільною здатністю, використовуючи датчики спостереження та прогнозування ситуації на дорозі.

Стартові вкладення в проект оцінюються в 32 мільйони доларів. Враховуючи перспективність технології, окупитися вона зможе досить швидко, адже зараз на перевезення приходить близько 10% від усього ВВП. Крім того, сервіс Deepmap був розроблений досвідченою командою професіоналів, що працюють над такими проектами, як Google Earth, Google Maps, Apple Maps, і Baidu Maps.

Omni: Сервіс для зберігання та оренди речей, якими ви не користуєтеся

Компаній, що надають подібні послуги досить багато, але Omni надає безліч корисних можливостей і є більш універсальним. Варто виділити, що це перший сервіс, який працює на базі мобільного додатку. Ви легко можете створити або переглянути каталог залишених вами речей, домовиться про здавання їх в оренду або ж самому підібрати те, що вам потрібно.

З допомогою Omni ви відслідковуєте всі ваші оголошення в реальному часі, перебуваючи де завгодно: вдома, в дорозі, на роботі і т. д. Сервіс відрізняється інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом і використовує невелику кількість трафіку. Стартові інвестиції на розробку проекту склали майже 15 мільйонів доларів.

Roblox: Ігровий світ для дітей

Всього пару років тому, найпопулярнішою відеогрою була «пісочниця» з піксельної графікою Minecraft. Судячи по кількості активних користувачів і годин, проведених гравцями по всьому світу за комп’ютером, графіка хоч і впливає на популярність, але не є визначальним фактором. Roblox — має багато схожих з майнкрафтом особливостей, а її онлайн аудиторія вже перевалила за 65 мільйонів активних користувачів у всьому світі.

Гра в більшою мірою орієнтована на дітей, хоча це не заважає гратися і більш дорослим користувачам ПК. В ній можна використовувати вбудовану платформу для створення нових тривимірних світів і подальших спільних ігор на них.

Citizen: Мобільний сервіс для попередження користувачів у всьому світі про надзвичайні події

Кожен місяць по всьому світу проходять різні інциденти. Але на жаль деякі люди мають прямий доступ до інформації, яка прямо або побічно впливає на їх персональну безпеку.

Розробники програми Citizen подбали про те, щоб кожен користувач мобільного телефону мав можливість отримати свіжу інформацію про інциденти, про які повідомляється по лінії 911. Додаток використовує вихід в інтернет, а також дані геолокаціі, що дозволяє визначати не тільки місце, де відбувається НС, але і розрахувати для користувача безпечний шлях, щоб не потрапити в епіцентр поЕкшн . Актуальність і важливість ідеї важко переоцінити, а стартові інвестиції у розмірі 12 мільйонів доларів є невеликою ціною за безпеку.

Collaborator: Платформа для дистанційного навчання

Використання хмарного сервісу для проведення тренінгів, вебінарів, тестування співробітників і оповіщення — не в новинку для багатьох великих компаній. Проект Collaborator, розроблений Мирослав Боцула покликаний вирішити питання з корпоративним навчанням при використанні хмарного рішення.

Спочатку сервіс був запущений на базі Вінницького національного технічного університету, де і був створений перший в своєму роді центр дистанційного навчання. Надалі до клієнтської бази проекту приєдналися такі відомі в Україні бренди, як: MTI, Brocard, Omron Healthcare Ukraine, Банк Траст, EasyPay, ProZorro.

Ефективність досягається завдяки поділу загальної задачі на групи: розробки, перевірку і відстеження якості, продажу, клієнтську підтримку і R&D.

Size Car: Каршерінг

Перший в Україні каршеринговый сервіс, відкритий на початку 2018 року. Ідея цієї платформи полягає в тому, що будь-яка людина може орендувати автомобіль у місцевого жителя або навпаки здавати його тим, кому ця машина буде необхідна на деякий час. Прибуток сервісу приносить комісія, яка складає 20% від кожного прокату. Щоб взяти машину в оренду на день потрібно не менше 20$, все залежатиме від марки автомобіля та його технічного стану.

Зараз сервіс з перемінним успіхом запущений і працює в деяких великих містах: Київ, Вінниця, Львів та Івано-Франківськ, але кінцевою метою є вихід на світові ринки. Одна з основних причин, по якій сервіс набирає обертів повільними кроками, криється в певному недовіру в цю бізнес модель з боку місцевих жителів. Люди банально бояться того, що автомобіль зіпсувати.

VR Nomadic — аркадні ігри для віртуальної реальності

Розробники цієї серії віртуальних іграшок повністю впевнені, що майбутнє геймінг індустрії за аркадами. І Екшн сно, офісні ігри користуються все більшою популярністю в інтернет аудиторії. Сюди можна віднести файтинг, ігри з серії жанру гонок, шутерів і т. д.

З моменту заснування проекту, березень 2018 року, вдалося зібрати вже більше 6 мільйонів доларів інвестицій. Виглядає цілком непогано, як для звичайної іграшки, в якій з’явилася опція віртуальної реальності.