Контекстна реклама яндекс директ — як налаштувати, як відключити рекламу. Підбір ключових слів

23

Реклама в Яндексі на сьогоднішній день один з найкращих і швидких способів перевірити, а чи підуть замовлення на ваші товари або послуги, які ви збираєтеся пропонувати клієнтам? Тому ми вирішили написати статтю про контекстну рекламу в Яндексі, а також як підібрати ключові слова, як налаштувати рекламну компанію і т. д.

Як запустити і налаштувати яндекс директ читайте нижче за статтею

Зміст

  • 1. Реклама Яндекс Директ
  • 2. Яндекс директ своїми руками
  • 3. Як налаштувати яндекс директ?
  • 4. Як відключити рекламу
  • 5. Підбір ключових слів для яндекс директ
  • 6. Якісний підбір ключових слів в яндекс директ
    • Навчальний курс по Яндекс Директ — що таке, як налаштувати, підбір слів

1. Реклама Яндекс Директ

Отже, припустимо, що ви вирішили запускати свій бізнес. Основна проблема, з якою стикається більшість підприємців, які тільки починають підприємницьку діяльність, полягає в нестачі інформації по налаштуванню і запуску контекстної реклами.

Як правило, новачки починають довго робити сайт, а іноді і просто друкують візитки, місяцями вивіряють логотипи і так далі. За цей час підприємницький вогонь гасне і не хочеться продовжувати розпочату справу. Адже замовлення не надходять і ви вже починаєте сумніватися в правильності вибору товару для продажу? І справа зовсім не в товарі, а в підході до реклами ваших товарів. Потрібно швидко пробувати запускати рекламу і отримувати трафік, в тому числі за допомогою контекстної реклами.

Ідеальною системою контекстної реклами для РФ — рекламна мережа Яндекс. Директ. Саме пошукова система Яндекса є найпопулярнішою у жителів Росії, а тому і гроші в першу чергу варто витрачати на рекламу в цій мережі.

Контекстна реклама в Яндексі дасть самі правдиві результати, покаже, а чи є взагалі гарячий попит на те, що пропонує ваша компанія. (Читайте також — як заробити на контекстній рекламі Яндекс)

2. Яндекс директ своїми руками

Для початку роботи і налаштування системи Яндекс. Директ необхідно засвоїти кілька правил. По-перше, ви можете цілком реально самі налаштувати контекстну рекламу, не вдаючись до допомоги сторонніх фахівців. Для цього вам потрібно досконало вивчити свою нішу. Це проявляється в знанні та вмінні знайти величезну кількість ключових слів.

Найголовніше в налаштуванні Яндекс. Діректа своїми руками — вміння генерувати величезні масиви слів і словосполучень, за якими може показуватися ваша реклама.

Якою б не була ніша, але підбір з 20-50 слів є дуже маленьким. Якщо ви складете список слів таким чином, слів таким чином, реклама влетить вам у копієчку. Підбір ключових слів для яндекс директ в кілька сотень або тисяч — ось від чого реально отримати багато клієнтів за найнижчими цінами за клік.

Інакше, вам доведеться платити за переходи по вашій рекламі, адже напевно у ваших конкурентів в топі сайти краще, так і оголошення привабливіше. От і підуть клієнти до них, а не до вас.

Весь сенс настройки і запуск реклами яндекс директ своїми руками полягає в правильному підборі високочастотних ключових слів з низькою ціною за клік

Кліки по оголошеннях (біди) контекстна реклама яндекс директ залежать від розміщення

Для малого бізнесу потрібно шукати такі запити, за якими ваші конкуренти або не показуються взагалі, або контекстна реклама показується, але її мало і з-за цього ціна кліка низька.

Дана – найскладніша і відповідальна частина роботи. Так як від якості виконання залежить те, скільки грошей за рекламу ви віддасте.

3. Як налаштувати яндекс директ?

Налаштування оголошень інтуїтивно зрозуміла. Для початку необхідно навчитися тонкощам складання рекламних оголошень. Якщо у вас вже готовий список ключових слів, то можна сміливо сідати за складання оголошень.

Оголошення мають бути релевантні (тобто, повинні відповідати) ключовим словами. Інакше немає сенсу витрачати гроші на рекламу. Створити оголошення, які б зачепило складно, але реально.

Подивіться, як рекламуються і що пишуть ваші конкуренти. Виходячи з побачених оголошень можна спробувати створити щось своє.

4. Як відключити рекламу

Якщо вам потрібно відключити рекламну кампанію, то ви просто можете зробити показ оголошень неактивним.

Щоб відключити рекламу яндекс директ — натисніть на кнопку -посилання «Зупинити» тієї кампанії, яку ви бажаєте припинити

Видаляти оголошення не потрібно, вони вам ще знадобляться, а ось просто відключити показ оголошень можна декількома клацаннями миші.

5. Підбір ключових слів для яндекс директ

Його можна зЕкшн снювати вручну, а можна користуватися готовими списками ключових слів.

Зазвичай вони продаються за гроші і називаються парсерами. Ці програми дозволяють швидко перебирати величезні масиви ключевіков. Підбір ключових слів для Діректа можуть виконати такі програми, як «СловоЕб», «Keykollector», різні безкоштовні сервіси — «Rokee» та ін.

Також можна збирати ключ вручну.

Щоб підібрати ключові слова для яндекс директ — натисніть на кнопку «Підбір слів

«

Видача ключових слів — сервісу wordstat.yandex.ru

Взагалі радимо вам завести окремий файл, який би представляв собою щось схоже на ментальну карту. У цій картці повинні бути всі асоціації, які пов’язані з вашим бізнесом. Такі карти дозволяють вишукувати ключові слова для контекстної реклами там, куди ви з допомогою звичайного мислення не доберетеся. (Читайте також — Як можна заробити на Mail)

Зрозумійте, що ваші конкуренти теж щодня думають над тим, як поліпшити конверсію (збільшення продажів і ефективність реклами) свої оголошення і які ще ключевики можна додатково використовувати. І тільки ментальна карта здатна структурувати знання, образи і смисли вашої ніші і почати шукати клієнтів по таким запитам, про які ваші конкуренти навіть і не здогадуються.

6. Якісний підбір ключових слів в яндекс директ

Отже, що ж потрібно, щоб якісно виконати підбір ключових слів для показу оголошень в РМЯ (рекламної мережі Яндекса)?

  • Уміння мислити гілками і категоріями вашого продукту. Ви повинні дуже добре розуміти те, навіщо і в яких ситуаціях люди купують ваш товар або послугу. Тільки це дозволить вам вийти за рамки складання сумного списку з 100 слів, які звичайно будуть варто нереально дорого.
  • Вміння аналізувати рекламну стратегію конкурентів. При цьому не варто орієнтуватися на тих, у кого бюджет на рекламу в рази більше вашого. Такі гіганти можуть дозволяти собі витрачати на рекламу величезні суми, так що вони – точно не ваші конкуренти.
  • Вміння спрогнозувати додатковий попит. Наприклад, якщо дівчина шукає сукні, то в деяких випадках вона потенційно буде зацікавлена в тому, щоб купити ще й туфлі з сумочкою до цього плаття. Тому в деяких випадках вигідно буде налаштовувати рекламу таким чином, щоб ключові слова перебували в суміжній ніші. Але для цього потрібно вміти прогнозувати і налаштовуватися на хвилю клієнта.
  • Навчальний курс по Яндекс Директ — що таке, як налаштувати, підбір слів

    Контекстна реклама Яндекса найпопулярніша реклама в інтернеті і про те як налаштувати її описано в багатьох веб-ресурсах. Існує безліч компаній, які пропонують свої послуги по налаштуванню — це підбір ключових слів в контекстній рекламі. Якщо ви не розбираєтеся в тонкощах підбору слів для яндекс директ і т. д., рекомендуємо звернутися до професіоналів, так як їх послуги обійдуться вам в рази менше, ніж якщо б ви запускали і налаштовували яндекс директ своїми руками.