Що таке лідогенерація або як заробляти на продажу лідов

69

Зміст

  • Що таке ліди
  • Лідогенерація. Як відбувається продаж лідов
  • Скільки в рублях дає генерація лідів
  • 5 причин, чому лідогенерація — це розкішний спосіб заробітку в інтернеті

Що таке ліди

Визначення. Лід — це цільове дію відвідувача сайту.

Суть. Раніше власники сайтів замовляли трафік на свої сторінки, щоб підвищити продажі. Але виконавці навчилися накручувати трафік. Вони наганяли на сторінку тисячі ботів, які нічого не купували. І тоді власники сайтів почали вимагати таких відвідувань, під час якого користувач зЕкшн снював цільове дію.

В залежності від тематики сайту цільовим дією може бути реєстрація, клік по кнопці «Купити», «Скачати», заповнення анкети (ім’я, пошта, телефон), перегляд відео або щось інше. В результаті фахівці по трафіку еволюціонували у менеджерів по лидам.

Лідогенерація. Як відбувається продаж лідов

Визначення. Лідогенерація — один із способів заробітку в інтернеті, який полягає в залученні на сайт замовника таких користувачів, які зЕкшн снять потрібне цільове дію. По суті це продаж лідов за гроші.

Лідогенерація як один із способів заробітку в мережі

Як відбувається продаж лідов.

  • Ви знаходите власника сайту, який буде платити гроші за залучення потенційних покупців. Таких багато, бо всі хочуть підвищити продажі.
  • Берете гроші у замовника і частина цих коштів витрачається на рекламу в інтернеті.
  • Гроші, що залишилися залишаєте собі. Це прибуток.
  • Теоретичні підводні камені. Якщо неправильно налаштувати рекламу, то відвідувачі сайту будуть відразу ж йти зі сторінки замовника. Щоб такого не відбувалося, менеджери часто використовують лидогенератор (сервіс, який збирає контакти користувачів, які цікавляться заданою темою), і налаштовують рекламу на конкретну цільову групу. Теоретично якщо цього не зробити, то не буде лідов, а якщо не буде лідов, то менеджер залишиться без прибутку і без роботи. Але на практиці такого не буває.

    Самообман. Зате зустрічаються випадку, коли шахрай накручує ліди, і власник сайту залишається взагалі без 1 покупки, хоча аналітика показує, що в кошик товар поклали 10 000 відвідувачів. Якщо не спрацював жоден лід, то менеджер з високою часткою ймовірності все ж залишиться без роботодавця. Так що це не обман замовника, а тупий самообман.

    Задоволені замовники. А ось так виглядає задоволений власник сайту. Подивіться відео і зверніть увагу, за що саме дякує замовник.

    ВІДЕО (КЕЙС)

    Скільки в рублях дає генерація лідів

    Реальні факти. Давайте порахуємо, наскільки за 1 лід може отримати менеджер, і взагалі з’ясуємо, наскільки вигідно займатися лидогенерацией.

  • За статистикою ефективність реклами становить 10%. Інакше кажучи, якщо потрібен всього на 1 лід, то менеджер повинен призвести 10 відвідувачів.
  • Призвести 1 відвідувача з реклами коштує від 1 до 4 рублів. Щоб привести 10 відвідувачів, менеджер витратить мінімум 10 рублів.
  • Середній CPL становить від 30 до 150 рублів і більше (ціна залежить від теми). CPL (Cost Per Lead — оплата за лід) — це скільки замовник готовий за 1 лід платити менеджеру.
  • Приклад. Реально новачок може робити від 50 до 100 лідів в день, але наш менеджер робить лише за 50. Якщо він отримав замовлення на 1000 лідов, то повинен привести на сайт 10 000 відвідувачів. Він погодився на CPL нижче середнього — на 50 рублів за лід. Навіть якщо менеджер розмістить найдорожчу рекламу, він витратить 40 000 рублів. Замовник за 1000 лідов платить менеджеру 50 000 рублів, а решту 10 000 залишаються в нього на руках. Це чистий прибуток за 20 днів при найгіршому розкладі.

    Якби він чинив не по 50, а по 100 лідов, то зробив би 10 000 рублів за 10 днів.

    Якщо б на лід наш менеджер пускав би відвідувачів не з самої дорогої реклами, то лідогенерація принесла б прибуток до 40 000 рублів за 10 днів.

    5 причин, чому лідогенерація — це розкішний спосіб заробітку в інтернеті

  • Вам не потрібно створювати свій продукт і сайт — рекламодавець вже подбав про це.
  • Швидкі гроші — винагорода нараховується відразу, і вам залишається тільки налаштувати рекламу.
  • Простіше знайти замовника — власники сайту охоче платять за ліди того менеджеру, який приведе на потрібну сторінку потенційних покупців.
  • Свобода переміщень — лідогенерація це той самий випадок, коли ви можете заробляти нормальні гроші, сидячи в плавках на пляжі Середземного моря.
  • Швидкий старт — достатньо вивчити всього пару джерел недорогого живого трафіку, і пустити його на сайт замовника.
  • Всі способи залучити відвідувачів на сайт для лідогенераціі детально описані в нашому бойовому чек-листі «100 джерел трафіку»: докладний алгоритм пошуку людей під будь-яку нішу, платні і безкоштовні канали трафіку.

    (5голос(ів), середній: 5,00 з 5)
    Завантаження…

  • Перегляньте наш видеокейс (вище на сторінці) і виберіть для себе як мінімум 1 спосіб заробітку, з яким ви почнете працювати найближчим часом (сьогодні/завтра)
  • Скачайте чек-лист і ознайомтеся з джерелами трафіку в Інтернеті
  • Пройдіть наш безкоштовний відеокурс — як почати заробляти в інтернеті з нуля і дізнайтеся 38 способів заробітку, включаючи заробіток з Фейсбук, ВКонтакте та інших соціальних мережах