Зміст
- Що таке ліди
- Лідогенерація. Як відбувається продаж лідов
- Скільки в рублях дає генерація лідів
- 5 причин, чому лідогенерація — це розкішний спосіб заробітку в інтернеті
Що таке ліди
Визначення. Лід — це цільове дію відвідувача сайту.
Суть. Раніше власники сайтів замовляли трафік на свої сторінки, щоб підвищити продажі. Але виконавці навчилися накручувати трафік. Вони наганяли на сторінку тисячі ботів, які нічого не купували. І тоді власники сайтів почали вимагати таких відвідувань, під час якого користувач зЕкшн снював цільове дію.
В залежності від тематики сайту цільовим дією може бути реєстрація, клік по кнопці “Купити”, “Скачати”, заповнення анкети (ім’я, пошта, телефон), перегляд відео або щось інше. В результаті фахівці по трафіку еволюціонували у менеджерів по лидам.
Лідогенерація. Як відбувається продаж лідов
Визначення. Лідогенерація — один із способів заробітку в інтернеті, який полягає в залученні на сайт замовника таких користувачів, які зЕкшн снять потрібне цільове дію. По суті це продаж лідов за гроші.
Лідогенерація як один із способів заробітку в мережі
Як відбувається продаж лідов.
Теоретичні підводні камені. Якщо неправильно налаштувати рекламу, то відвідувачі сайту будуть відразу ж йти зі сторінки замовника. Щоб такого не відбувалося, менеджери часто використовують лидогенератор (сервіс, який збирає контакти користувачів, які цікавляться заданою темою), і налаштовують рекламу на конкретну цільову групу. Теоретично якщо цього не зробити, то не буде лідов, а якщо не буде лідов, то менеджер залишиться без прибутку і без роботи. Але на практиці такого не буває.
Самообман. Зате зустрічаються випадку, коли шахрай накручує ліди, і власник сайту залишається взагалі без 1 покупки, хоча аналітика показує, що в кошик товар поклали 10 000 відвідувачів. Якщо не спрацював жоден лід, то менеджер з високою часткою ймовірності все ж залишиться без роботодавця. Так що це не обман замовника, а тупий самообман.
Задоволені замовники. А ось так виглядає задоволений власник сайту. Подивіться відео і зверніть увагу, за що саме дякує замовник.
ВІДЕО (КЕЙС)
Скільки в рублях дає генерація лідів
Реальні факти. Давайте порахуємо, наскільки за 1 лід може отримати менеджер, і взагалі з’ясуємо, наскільки вигідно займатися лидогенерацией.
Приклад. Реально новачок може робити від 50 до 100 лідів в день, але наш менеджер робить лише за 50. Якщо він отримав замовлення на 1000 лідов, то повинен привести на сайт 10 000 відвідувачів. Він погодився на CPL нижче середнього — на 50 рублів за лід. Навіть якщо менеджер розмістить найдорожчу рекламу, він витратить 40 000 рублів. Замовник за 1000 лідов платить менеджеру 50 000 рублів, а решту 10 000 залишаються в нього на руках. Це чистий прибуток за 20 днів при найгіршому розкладі.
Якби він чинив не по 50, а по 100 лідов, то зробив би 10 000 рублів за 10 днів.
Якщо б на лід наш менеджер пускав би відвідувачів не з самої дорогої реклами, то лідогенерація принесла б прибуток до 40 000 рублів за 10 днів.
5 причин, чому лідогенерація — це розкішний спосіб заробітку в інтернеті
Всі способи залучити відвідувачів на сайт для лідогенераціі детально описані в нашому бойовому чек-листі “100 джерел трафіку”: докладний алгоритм пошуку людей під будь-яку нішу, платні і безкоштовні канали трафіку.
(5голос(ів), середній: 5,00 з 5)
Завантаження…