Як почати заробляти ставши домашнім консультантом

577

Не бажання йти на роботу може виникнути навіть у випадку, якщо ця робота приносить людині задоволення. Вічно не задоволений начальство, пліткарі колеги, безперспективність кар’єрного росту і відчуття недооцінення власної праці заважає насолоджуватися улюбленою справою. Для того, щоб уникнути цих неприємностей і почати заробляти на себе, пропонуємо стати домашнім консультантом.

Як же заробити ставши домашнім консультантом

Для початку потрібно зважитися. Розглянемо переваги даної сфери діяльності, які стануть стимулом для подальшого руху.

До них можна віднести:

  • Роботу «на себе». Погодьтеся, приємно заробляти і не ділитися з керівництвом, визначати розміри винагороди, які Екшн сно заслуговуєте.
  • Робота зі знайомими людьми. Домашній або по-іншому сімейний фахівець зазвичай особисто знайомий зі своїм клієнтом, або надає послуги по рекомендації своїх клієнтів. Це в свою чергу створює особливі довірчі стосунки.
  • Складання зручного графіка роботи. З’явиться можливість приділяти більше часу сім’ї.
  • Немає обмежень в професіях. Домашнім консультантом можна стати з будь-якою професією, головне правило: бути хорошим фахівцем своєї сфери. Інакше дуже складно буде зробити гарну репутацію для подальшого залучення клієнтів.
  • Якщо рішення прийнято, необхідно переходити до конкретних Екшн . Для того щоб стати сімейним консультантом не обов’язково звільнятися з основного місця роботи. Нехай спочатку це буде як додатковий заробіток, а з часом, коли збільшиться кількість клієнтів і дохід почне покривати заробітну плату, можна сміливо вирушати в одиночне плавання.

    Першочерговим завданням є залучення клієнтів. Так як основними клієнтами сімейного фахівця є знайомі, необхідно розповсюджувати серед них інформацію, що пропонуєте якісні послуги і не дорого, попросіть розпитати у своїх друзів. Також в хід йде реклама в місцевих ЗМІ, рекламні наклейки і оголошення в місцях скупчення людей. Можна поширити інформацію в соціальних мережах і якщо є можливість наочно викласти фотографії Вашої діяльності, збирати відгуки від клієнтів.

    Далі необхідно організувати робоче місце, зі всім необхідним арсеналом речей, які знадобляться для надання якісних послуг. При цьому важливо створити комфорт для майбутнього клієнта.

    У наступному етапі треба скласти графік роботи, план та вартість послуг, скласти клієнтську базу, зробити графік зустрічей. Також з самого початку роботи потрібно вести облік коштів. Для цього можна завести блокнот, а краще встановити спеціальну програму.

    Заробіток у сфері домашнього консультування в Росії є незаповненою нішею, тому ще одним плюсом можна вважати малу кількість конкурентів. Багато хто просто не наважуються залишити «засиженное» місце роботи, на користь стабільного, але не зростаючого заробітку. А адже саме з спроб самостійного заробітку в результаті виростають величезні корпорації і успішні бізнесмени.