Як вибрати Інвестування в готельний бізнес

1-21-2019

Как выбрать Инвестирование в гостиничный бизнес
США в поточному році IPO на Нью – Йоркській фондовій біржі. В ході первинного розміщення мережі вдалося залучити , 35 млрд.
Також хочемо вам порекомендувати источник
Цього року вперше після кризи міжнародні готельні оператори стали знову цікавитися не лише столицею, а й регіональними проектами. Відразу кілька міжнародних мереж підписали угоди про управління готелями в обласних центрах. Зазвичай, готуючись до спортивної події такого масштабу, в країні опрацьовується і готується спортивна і туристична інфраструктура.
Питання скорочення витрат стали для готельєрів особливо актуальними в кризу. Нерідко доводиться чути, що багато видихалися на шляху економії і що ще зовсім трохи в такому режимі і все почне розвалюватися. Але є і позитивний погляд на цю проблему.
Девелопмент готельної нерухомості є одним з найбільш складних і капіталомістких стосовно комерційної нерухомості з тривалими термінами окупності.
Будь-який готель являє собою певну систему пов’язаних між собою елементів, що діють як єдине ціле при вирішенні завдань і досягнення поставленої мети.
Кінець нинішнього курортного сезону на Чорноморському узбережжі збігся з річницею початку глобальної кризи.
Якщо Ви хочете продати бізнес чи його частину, потрібно пам’ятати золоте правило — для успішної угоди важливими будуть три головних елементи — бажання продавця продати, бажання покупця купити і повна довіра між ними.
Навіть з огляду на глобальну кризу туристична індустрія залишається в списку наймасштабніших галузей світової економіки. Тож значна кількість країн почали впроваджувати плани заходів щодо підтримки конкурентоспроможності своєї туристично – курортної сфери.
Для підтримки відповідного рівня послуг та постійного підвищення привабливості готелю необхідно оновлювати свої основні засоби і, насамперед, номерний фонд.
Самі цікаві новини, ідеї для просування готелів і ресторанів, поради експертів і події готельного і ресторанного бізнесу в щомісячній розсилці.