У сучасному місті, з його постійно зростаючою кількістю автомобілів і зростанням потреб автовласників в якісних послугах для своїх автомобілів, особливу актуальність набуває якісні автомийки. Давним-давно канули в лету ті часи, коли для того, щоб помити машину автовласник самостійно брав відро, шланг, губку і намивав свій автомобіль. Сьогодні більшість водіїв вважають за краще користуватися послугами безконтактної автомийки.
Складаючи бізнес-план автомийки, врахуйте, що терміни окупності такого проекту можуть варіюватися від півроку до 2-3 років. Відповідно, власник повинен мати достатній запас фінансової міцності і не панікувати при перших невдачах.
Автомийка довгостроковий бізнес і окупається він від 3 років і більше
Рекомендуємо прочитати – Як скласти бізнес план кафе — ресторану: приклад
Зміст
- 1. Як відкрити автомийку, з чого почати
- 2. Бізнес-план відкриття автомийки: приклад
- 1. Визначтеся з форматом автомийки
- 2. Складіть портрет клієнта
- 3. Розрахуйте очікуваний дохід
- 4. Грамотно підберіть обладнання і не економте на його сервісі
- 5. Не економте на додаткових послугах
- 3. Висновок
1. Як відкрити автомийку, з чого почати
Відкриття нової автомобільної мийки сьогодні — справа на перший погляд дуже просте. Але тільки на перший погляд. Для організації подібного бізнесу потрібно врахувати масу нюансів, починаючи від підбору лінійного персоналу і закінчуючи спілкуванням з контрольно-наглядовими та дозвільними органами. Саме про це піде мова в статті.
Починають з головного відповіді на питання: «Де буде розташовуватися автомийка який портрет її клієнта?» Найбільш вдалими можна вважати місця близько регіональних або суперрегіональні торгових центрів, на перетині магістралей або в спальних районах поблизу автомобільних стоянок та гаражних комплексів. Менш вдалі варіанти на автозаправках (люди там, як правило, не затримуються) і біля великих станцій техобслуговування (зазвичай там вже є своя мийка всередині, або технічна мийка входить у вартість нормо-години). В аутсайдерах будуть місця в промисловій зоні або на трасах.
2. Бізнес-план відкриття автомийки: приклад
1. Визначтеся з форматом автомийки
Чи буде це класична безконтактна мийка або ж мийка самообслуговування. У першому випадку, необхідно зона очікування, але, як правило, вартість послуг там буде вище. Другий варіант кращий в умовах обмеженості приміщення або дорожнечу оренди землі чи приміщення, і націлений на великий і стабільний потік автомобілів.
2. Складіть портрет клієнта
Виходите з того, яка середня вартість чека у конкурентів і частота миття автомобілів. Також не зайвим буде враховувати додаткові послуги як безпосередньо автомийки (мийка двигуна парою, воскування, полірування кузова), так і просто зручні для клієнтів (чай, кава, зона wi-fi або просто наявність куточка для очікування).
3. Розрахуйте очікуваний дохід
При середньому чеку на автомийці у місті (регіональний центр з населенням в 500 тисяч жителів) 300 рублів і середнього завантаження кожного поста 15-20 автомобілів в зміну (8 годин) або 50 автомобілів на добу, отримуємо:
- 300 рублів * 50 авто * 4 поста = 60000 рублів на добу
- 1800 тисяч рублів у місяць
- 21600 тисяч рублів в рік
Зрозуміло, що ці цифри орієнтовні і домогтися подібного середнього чека і рівномірного завантаження на кожен пост буде непросто, але при такому розкладі безконтактна автомийка на 4 поста окупається за 3-4 місяці.
Вигідна автомийка: як відкрити, з чого почати
Тепер поговоримо про те, як домогтися таких показників.
4. Грамотно підберіть обладнання і не економте на його сервісі
Багато початківці власники, складаючи бізнес-план автомийки на 4 пости, планують відразу купити недороге обладнання на всі 4 пости, але найчастіше нікому не відоме і сумнівної якості. Це велика помилка багатьох. Для початку доцільно поставити 2 поста, але з якісним обладнанням відомого бренду і навчити персонал за вимогами виробника. А обкатавши його, довідавшись про його плюси і мінуси, переваги і недоліки сервісу, вже запускати такі пости з ним або з іншим обладнанням.
5. Не економте на додаткових послугах
- Не бажаєте чашечку кави?
- У нас акція сьогодні, чорніння гуми за півціни!
- Вам на наступну мийку буде знижка в 20 відсотків при пред’явленні чека.
Зізнайтеся, що приємно чути такі слова. І Ви здивуєтеся, що крос-продажу (продажу додаткових послуг при купівлі) здатні давати до 50 відсотків від усієї виручки. Головне — вчасно їх запропонувати! І нехай 60 відсотків клієнтів пройдуть повз, ще 20 зацікавляться і не візьмуть, решта 20 — це Ваша золота жила! Грамотний адміністратор в свою зміну зможе такими нехитрими прийомами здорово «підігріти» середній чек і це буде вже не 300, а 500 рублів з кожного клієнта.
3. Висновок
Таким чином, при грамотному підході, відкрити автомийку — не дуже складне завдання, а рекомендації щодо складання бізнес плану допоможуть вам почати свій бізнес.
Дивіться цікаве відео: НОВИЙ БІЗНЕС: «Мийка без води»
Радимо почитати: Бізнес план готелю: особливості відкриття міні-готелю