Що таке seo-копірайтинг — принципи і правила, де навчитися створенню сео-текстів

116

Сьогодні в нашій статті піде мова про таке поняття, як сео-копірайтинг. З’ясуємо, що це таке, як досягти рівня професійного сео-копірайтера і де отримати необхідні знання про цю професію.

Що таке seo-копірайтинг

Знайти наукове трактування терміна сео-копірайтинг буде складно, так як це поняття з’явилося не так давно. Крім того, навіть фахівці з різних інформаційних технологій мають різні погляди на seo-копірайтинг і всі питання, що супроводжують цю тематику.

Думка про те, що сео-статті не призначені для простих читачів, помилково. Вони також повинні бути грамотними, унікальними, цікавими, як і тексти інших видів . різниця лише в тому, що в сео-текстах завжди є ключові слова і правила їх написання трохи інші, про що поговоримо далі.

Говорячи простими словами, seo-копірайтинг – це робота зі створення текстів, спрямована на те, щоб оптимізувати його для просування на верхні рядки при видачі пошуковими системами.

Коли саме з’явився цей вид копірайтингу, точно відповісти складно. Зрозуміло тільки те, що на території колишнього срср застосовуватися він став в 2000-х роках, коли стали великими темпами розвиватися інтернет-технології. А його витоки все одно лежать в традиційному копірайтингу.

Основні терміни і поняття

У сео-копірайтингу не так вже й багато спеціальних термінів. Розібратися з ними під силу навіть новачкові, потрібно тільки трохи уваги.

отже, проаналізуємо їх:

  • семантичне ядро-це ті фрази і слова, які обов’язково включаються в текст майбутньої статті, а також їх співвідношення у відсотках до обсягу всієї статті;
  • показник унікальності-це відсоток, що показує збіги з іншими матеріалами. В ідеалі, він повинен становити 100, інакше текст не можна назвати повністю унікальним (але відхилення може залежати від вимог замовника);
  • показник заспамленності – це співвідношення повторюваних ключів до обсягу всієї статті;
  • нудота-відсоток слів у статті, які часто повторюються. У сео-копірайтингу цей відсоток не повинен бути вище 10,5;
  • наявність води – слова і фрази, які не відносяться до тематики матеріалу. У сео-текстах допустимий відсоток становить 40-60, знову ж дивлячись який обсяг статті;
  • входження ключів – буває декількох видів, розглянемо 3 основних: пряме, точне і розбавлене. при прямому входженні ключові слова або фрази дозволяється розділити комами або двокрапками, точне входження дозволяє вписувати ключі тільки в тому вигляді, в якому вони запропоновані в технічному завданні. Що стосується розведеного виду , то тоді можна додати до ключової фрази додаткові слова.

Розбавлення ключів, що складаються з одного слова, не допускається.

  • мета-теги-це символи, які використовуються для розмітки сторінок сайтів.

Основні принципи і правила сео-копірайтингу

Може здатися, що написання оптимізованих текстів-просте завдання. Але це далеко не так. Чому, зараз розглянемо.

Тут явно не достатньо вміння красиво викладати свої думки, потрібно ще й вміти грамотно розподілити по тексту ключові слова і фрази, при цьому дотримати технічне завдання.

отже, яким же повинен бути грамотний seo-текст

  • структурованим (повинен легко сприйматися);
  • викладеним просто;
  • грамотним: без орфографічних, стилістичних та інших помилок;
  • повинні бути всі ключі;
  • (необхідний відсоток залежить від технічного завдання);
  • з низькими показниками “нудоти»і “води”.

Як написати seo-текст

Щоб досягти успіхів у сео-копірайтингу, статті слід писати за певним алгоритмом. Далі дамо кілька порад тим, хто в принципі писати тексти вміє, але при цьому цікавиться seo-просуванням.

1 етап. підбір та аналітика ключів

Взагалі, ключові слова підбирає фахівець, який займається безпосередньо формуванням «семантичного ядра» (значення терміна розглядалося вище). Потім вже вибирається тема для конкретної статті.

2 етап. проводиться аналіз матеріалу конкуруючих ресурсів по цій темі

Найпростіший спосіб зробити це-вбити в пошуковий рядок запит і переглянути перші 10 статей зі списку, виданого пошукачем.

3 етап. безпосередньо написання матеріалу

На цьому етапі будь-який копірайтер діє за тим алгоритмом, який він вже виробив для себе. Хтось спочатку створює основу статті. А вже потім оптимізує її, а хтось вписує необхідні ключі відразу, при цьому органічно і до місця.

Оптимізований текст повинен мати структуру. Його повинно бути не тільки приємно читати, але і дивитися на нього.

Що це означає? наприклад, всі перерахування в тексті потрібно оформляти списками (маркованими і нумерованими), а не через кому, як роблять багато. Також рекомендується оформляти заголовки і підзаголовки, текст розбивати на абзаци. Загалом, статтю потрібно робити такий, щоб читач відразу вихоплював поглядом потрібні йому моменти.

4 етап. перевірка тексту на унікальність та інші критерії

Як вже говорилося – унікальність важливий критерій для тексту. Якщо відсоток низький, буде порушено не тільки авторське право, а й те, що такі статті не будуть пропущені пошуковою машиною.

Перевірку на унікальність можна проводити в режимі онлайн, або за допомогою сервісів, які можна завантажити на комп’ютер автора. До таких сервісів відносяться: text, etxt, адвего і ряд інших. Більшість замовників вимагають унікальність від 90 до 100 %. Якщо ж відсоток нижче, неунікальні фрагменти доведеться виправляти.

Стосовно “нудоти”: допустимі показники від 3 до 9 %.

Наявність води в тексті теж має допустимі значення: зрозуміло, що обійтися без води взагалі нереально, тому допустимо 40-60%. Сюди ж увійдуть так звані “стоп-слова”: приводи, союзи, звернення, вигуки.

5 етап. робота з мета-тегами

Що це таке, ми вже говорили. Згадаємо тільки те, що фахівцеві, який вміє з ними працювати, платять більше, ніж звичайному копірайтеру. Якщо хочете більше заробляти, навчайтеся сео.

Де навчитися сео-копірайтингу

Копірайтингу, як і будь-який інший професії потрібно вчитися. Шкода тільки що в інститутах поки цьому не вчать. Але, тим не менш, вчитися необхідно.

біржа contentmonster – пропонує хороший безкоштовний курс навчання. За 2-3 дні цілком можна вивчити матеріали по потрібній тематиці.

Якщо говорити про спеціальну літературу, то її зовсім небагато. Перш за все, це пов’язано з тим, що професія копірайтера – нова, її основа тільки закладається.

Ну а зараз, шановні читачі, варто підвести підсумки все сказаного. Професія seo-копірайтера, незважаючи на свою новизну, актуальна і затребувана, з хорошою перспективою на майбутнє.

Професіонал в цій сфері повинен вміти не тільки писати тексти, а й розбиратися в принципах роботи пошукових систем. Але ж професіоналами не народжуються, а стають, значить, кожен новачок може домогтися значних висот, поступово стати справжнім генієм сео-копірайтингу і добре заробляти на написанні статей. Головне вчитися, йти до поставленої мети і досягати її.