Як створити інфопродукт і заробити гроші

18

Багато людей розмірковують на тему фінансів. У більшості з них виникає питання: чи можливо таке, щоб зробити яку-небудь роботу всього один раз, а потім отримувати за неї гроші постійно, навіть може протягом усього життя?!

Так, таке можливо! Але для цього необхідно вибрати саме ту діяльність, яка здатна приносити вам резидуальний або пасивний дохід. Кажучи простими словами, потрібно створювати або купувати фінансові активи, які будуть вам заробляти гроші на автопілоті, а не ви працювати заради грошей.

Активи – це все те, що може приносити гроші, навіть коли ви не працюєте. Основними видами активів є нерухомість, бізнес, цінні папери на фінансовому ринку, інтернет – активи, інтелектуальна власність.

Нижче розглянемо такий вид активу як інтелектуальна власність, а саме:

Зміст

  • Як створити інформаційний продукт і почати заробляти гроші на інфопродукті
    • 1. Коучинг – програма тренінгу
    • 2. Різні посібники для початківців
    • 3. Огляди та відгуки
    • 4. Інтерв’ю з експертами
    • 5. Інсайдерська інформація
    • 6. Надання новин і повідомлень
    • 7. Електронні книги
    • 8. DVD і CD диски
    • 9. E-mail розсилка
    • 10. Перископ (periscope) додаток

Як створити інформаційний продукт і почати заробляти гроші на інфопродукті

Далі наведено керівництво, яке може дати вам гарні ідеї по створенню і заробітку на інфопродукті:

Перше що потрібно зробити, це вибрати нішу і визначитися з темою для майбутнього інформаційного продукту. Краще взяти ту сферу, в якій ви непогано розбираєтеся.

Якщо ви маєте якийсь бізнес сайт / блог в мережі інтернет, то, використовуючи цільову аудиторію, ви зможете поширювати свою інформацію досить швидко.

Будувати інформаційний бізнес (інфобізнес) і заробляти на своїх знаннях у тій темі, яка вам подобається. Наприклад, ваші инфопродукты можуть бути на тему танців, фітнесу, кулінарії, приготування їжі, грошей, фінансів і пр.

По-друге, вам слід визначити цільову аудиторію, яка буде задоволена вашими инфопродуктами.

По-третє, ваші продукти повинні бути на конкретну тему (ідею, здатну вирішувати певні завдання. Не варто брати загальні теми, тому як клієнтів набрати буде дуже складно.

Давайте розглянемо способи, які допоможуть донести інформацію безпосередньо до клієнта (покупця інфопродукта):

1. Коучинг – програма тренінгу

Якщо почати вести свою коучинг — програму, то можна додавати в неї власний досвід і реальні історії з вашого життя.

2. Різні посібники для початківців

Зазвичай те, що відомо вам, може бути цікаво кому-небудь ще. Інформаційний бізнес – це дуже великий ринок з величезною аудиторією, і тут не важливо яку нішу ви виберіть.

3. Огляди та відгуки

Багато покупці завжди готові витрачати свої гроші за інформацію про якісні товари та послуги за найнижчими цінами. Огляди та відгуки товарів споживання можуть представляти цінну інформацію для зацікавлених клієнтів. За такої моделі працює більшість журналів і газет.

4. Інтерв’ю з експертами

У вас є відмінна можливість надати корисну інформацію і при цьому отримати значну вигоду від авторитету та досвіду експертів у своїй галузі.

5. Інсайдерська інформація

Володіючи якою інсайдерською інформацією, можна швидко заробити гроші, продаючи її у вигляді свого інфопродукта.

6. Надання новин і повідомлень

Своєчасне надання інформації може допомогти вам непогано заробляти на новинах, особливо у таких галузях як інвестиції, форекс, спортивні та азартні ігри, де все вирішує час.

7. Електронні книги

Книги в електронному вигляді формату .PDF досить легко створювати і поширювати. Маючи якісний унікальний контент .PDF-файли мають набагато більшу цінність, ніж наприклад статті на вашому веб-сайті або блозі.

8. DVD і CD диски

Створюючи мультимеЕкшн ний контент, використовуючи відео і аудіо, ви можете завантажувати їх на DVD та компакт-диски. Багато людей вважають за краще отримувати інформаційні продукти у фізичному вигляді по пошті, щоб вони могли бути завжди під рукою і частіше ними користуватися.

9. E-mail розсилка

У більшості користувачів інтернету є своя обліковий запис ел. пошти. На сьогоднішній день електронний маркетинг є дуже ефективним засобом для просування своїх товарів та послуг.

10. Перископ (periscope) додаток

Завдяки Перископ додатком з’являється все більше способів продавати свої инфотовары і инфопродукты. Тому рекомендуємо прочитати статтю «Що таке periscope, як перископ завантажити»