Директ мейл що це таке? Особливості та правила розсилки листів по e-mail

21

Директ мейл – це пряма поштова розсилка, яка дозволяє швидко та недорого звернути увагу потенційного клієнта на компанію (її продукт або послугу). Поштові розсилки застосовуються досить давно.

Перші компанії, які стали використовувати у своєму просуванні такий метод реклами заробляли мільярди доларів. На зорі появи пошти стали активно поширюватися і каталоги товарів, що можна також вважати адресною розсилкою. (Читайте також — що таке Директ-маркетинг)

Сьогодні директ мейл використовують повсюдно. Щоб заощадити деякі компанії не друкують листи на папері, не закуповують марки і конверти, а використовують можливості електронної пошти. В історії маркетингу були випадки, коли всього за кілька годин інформація, послана в листі, ставала справжнім «вірусом» і доходила до більшості людей вже як чутки. (Читайте також — Що таке тізерна реклама)

Директ мейл це відмінний спосіб прорекламироваить і заявити про себе будь-якої компанії. Привабливість цього методу реклами в тому, що навіть маючи дуже невеликий бюджет можна домогтися приголомшливих результатів. Вартість розсилки по електронній пошті прагне до нуля. Звичайно, це не означає, що такий вид реклами не буде коштувати вам ні копійки. Свою цінність мають як праця копірайтера і дизайнера, які будуть складати листи, так і база даних, де буде йти розсилка. Але, всі ці витрати нижче в рази, порівняно з іншими видами маркетингової активності. Реклама на ТБ, друк каталогів і участь в профільних виставках все одно обійдуться дорожче.

Зміст

  • Що можна надсилати поштою?
  • Проведення директ мейл реклами
  • Основи direct mail — розсилання листів по e mail
    • Direct mail у бізнесі — відео

Що можна надсилати поштою?

Залежно від цілей рекламної кампанії ви можете вибрати для відправки такі носії:

  • каталоги і буклети,
  • сувенірну продукцію,
  • книги і журнали, а також аудіо і відео матеріали,
  • ваше комерційну пропозицію,
  • набори зразків продукції.

Все залежить від поточного бюджету реклами. Найпростіший варіант – складання листа з метою швидко збільшити продажі і вже на наступний день отримати багато замовлень. Але це далеко не єдина мета директ мейла.

Можна успішно розробити цілу стратегію використання розсилок протягом року. Так, в одній компанії було прийнято поздоровляти партнерів по бізнесу. Але бюджет не дозволяв зробити великий подарунок, а, крім цього, партнерами були в основному жінки, і хотілося справити на них враження. Тому маркетинговим відділом було прийнято рішення зЕкшн снити кур’єрську доставку невеликих подарунків. Комплект на 8 березня складався з троянди, а також пакета з рибкою. Корм та інструкція по догляду додавалися. Таке незвичайне рішення викликало бурю позитивних емоцій, компанія була на висоті. Ніхто з партнерів не передумав розривати ділові стосунки і шукати нових постачальників.

Проведення директ мейл реклами

Якщо ви хочете успішно провести рекламну розсилку, то варто знати деякі основні правила.

По-перше, ніхто на 100% не переконає вас, як саме варто поступати. Кожен випадок – унікальний, а тому доведеться дуже добре вивчити своїх клієнтів, перш ніж щось їм відправляти.

Варто розуміти, що будь-який контакт з клієнтом – це потенційна можливість або придбати довіру, або його втратити. Не можна слати листи тоді, коли вони будуть дратувати клієнта.

Основи direct mail — розсилання листів по e mail

  • Чітко визначте свою цільову аудиторію. Кому саме буде призначено послання? Ваша аудиторія повинна бути сегментована, розділена на групи.
  • Вирішите, який саме носій і канал комунікації варто використовувати в даному випадку. Оскільки директ мейл – це пряма адресна розсилка, то людина може отримати інформацію за допомогою мобільного телефону, електронної або звичайної пошти. Саме вам доведеться вирішити, який саме канал використовувати.
  • Яка пропозиція переважить сумнів клієнта? Ви вкладаєте в розсилку гроші. Так чи інакше ви розраховуєте отримати результат. Але клієнт ніяк не розраховує розлучатися з грошима. А тому вам потрібно зробити унікальне у своєму роді пропозицію, яка б переважило в вашу сторону, і клієнт з легкістю погодився вам заплатити. Що саме спонукає клієнта зробити вибір у вашу користь та придбати? Але, для початку потрібно постаратися, щоб людина хоча б зупинив свою увагу на лист і прочитав його. А тому переходимо до наступного пункту.
  • Важливо скласти привабливий, чіпляючий заголовок. Сказати простіше, ніж зробити, але без привертає уваги заголовка справа навряд чи піде далі. Людина може просто видалити повідомлення і запам’ятати, що інформація була непотрібною, а розсилка від вас – відразливою. В наступний раз завоювати увагу буде ще складніше. А тому слід ретельно готуватися до будь-якої рекламної кампанії.
  • Отже, підіб’ємо підсумки. Директ мейл являє собою інструмент маркетингу, який дозволяє ефективно і швидко звернути на себе увагу потенційного клієнта. На жаль, формулу ефективності розсилки вам ніхто не підкаже.

    Direct mail у бізнесі — відео

    У Росії директ мейл все ще не так популярний, як на заході, а тому є можливість вчитися на чужих прикладах і експериментувати. Але при цьому потрібно бути максимально обережними і розуміти, що серйозні помилки тільки зашкодять репутації компанії. Другий раз людина може просто відмовитися читати витікаючу від вас кореспонденцію і тоді директ мейл реклама й зовсім буде неефективна.

    Рекомендуємо прочитати — Що таке таргетована реклама