Як тестувати товар перед продажем в інтернеті-покрокова інструкція і приклад тесту

307

Здрастуйте! тест товару дуже важливий у створенні вашого маленького інтернет-магазину або для продажів з односторінкових сайтів, як продаю я.він дозволяє оцінити попит на товар і уникнути закупівлі товару, який потім не зможете продати. Нижче розповім, як я тестую товари, щоб ви могли застосовувати методику.

мене часто запитують: «навіщо взагалі тестувати товар, адже багато його продають, не будуть же вони рекламувати товар собі в збиток?!”, “якщо хтось рекламує, значить товар працює” і т. П.

Але тут потрібно зрозуміти, що багато хто з тих хто рекламують обраний вами товар можуть мати високу ціну ліда, і заробляти з продажу копійки або знаходяться так само на моменті тестування товару, тому я рекомендую обов’язково тестувати попит на товар, самостійно, в «бойових» умовах.

Способи тестування товару

  1. безкоштовний тест товару має на увазі під собою рекламу товару (ів) на різних дошках оголошень, групах барахолках в вк, спам і т.п. Я раніше користувався даними способом, зараз вже немає. Я відмовився від нього з простої причини, ті хто купують на сайтах і на вище перерахованих майданчиках абсолютно різні аудиторії, плюс на авито найсильніший демпінг. Ви не зможете продати там товар за тією ціною, за якою планували, саме через демпінг. Люди на авито схильні купувати те що дешевше. На лендінгу ж, можна застосувати різні фішки, завдяки яким клієнт купить у вас, навіть якщо цінник на сайті, вище ніж у конкурентів.
  2. платно. тут все просто, робите сайт, запускаєте рекламну кампанію і дивіться віддачу. Даний спосіб більш адекватний, так як він дозволяє оцінити попит на товар в уже реальних умовах.

так як я віддаю перевагу використовувати другий варіант, то розповім як я тестую товари саме цим способом.

Крок 1. робимо сайт для тесту товару

Після того, як вибрали товар для тесту, вам необхідно зробити сайт. Сайт можна зробити або самому (що довго, а на тесті не можна витрачати занадто багато часу) або скопіювати сайт конкурента (та це погано, але ж копіюємо тільки для тесту). Як я підходжу до вибору сайту для копіювання:

  1. спершу визначаюся, де я буду тестувати товар. Припустимо це яндекс директ.
  2. дивлюся сайти конкурентів у видачі google, відбираю сподобалися, дивлюся наявність даних сайтів у видачі яндекса.
  3. той сайт який відсутній або зустрічається дуже рідко у видачі яндекса, я вибираю для копіювання.

Я сам не вмію копіювати сайти, та й не навіщо мені це. Набагато швидше і простіше заплатити 500 рублів людині, хто зможе швидко виконати дану роботу. Цю людину ви зможете знайти на будь-якій біржі фрілансу (наприклад воркзила). У своєму курсі я даю контакти всіх необхідних людей, чиїми послугами користуюся сам.

Головне після того, як людина скопіює вам сайт, перевірте всі контактні форми, щоб замовлення надходили до вас на пошту. Так само, якщо буде потрібно, попросіть внести певні коригування на сайті (замінити телефон, адреса і т.п.). Не забудьте попередньо зареєструвати домен і хостинг.

Крок 2. налаштовуємо тестову рекламу

Йдемо далі! після того, як сайт буде готовий, я налаштовую рекламну кампанію. Зазвичай я беру найгарячіші запити (просто копіюю перші 2-3 сторінки видачі вордстата і прибираю нецільові запити), пишу під них оголошення і запускаю. На тест я витрачаю від 1000 до 3000 тисяч рублів залежно від товару. Кампанію не аналізую, нічого з нею не роблю. Просто ставлю високі ставки і дивлюся як вона буде працювати.

Як зрозуміти, пройшов товар тестування чи ні?

Після того, як витратили певну суму, подивіться скільки отримали замовлень.

Зазвичай я закуповую товар, якщо під час тесту, отримав лідів по вартість вище в 2-3 рази від тієї, яку я планував.

Я відштовхуюся від того, що навіть якщо на скопійованому сайті без впровадження своїх фішок, з простою рекламною кампанією, з 1 джерелом трафіку, вдалося домогтися такої ціни. То при “повному арсеналі” вартість ліда можна легко знизити, а кількість лідів збільшити в рази.

Як бути з клієнтами, отриманими під час тесту?

Я зазвичай ставлюся до таких клієнтів, як до тестових. Вони свою роль зіграли, я оцінив попит на товар. У більшості випадків, я намагаюся закривати таких клієнтів на попереднє замовлення, а якщо є кому їх можна продати, то продаю (таким чином можна окупити частину витрат на тест). Часто ділюся лідами з учасниками мого курсу, які продають даний товар.

ось і все. Після тесту я відразу закуповую товар, а поки він їде, вже роблю свій сайт і повноцінну рекламу.

Живий приклад тестування

Успішні тести я світити не буду, тому що люди дуже люблять злизувати, а не думати своєю головою. Тому покажу один з останніх невдалих тестів, це стягуюче боді.

Був обраний ось такий сайт:

Тестував товар в google adwords, були задіяні ось такі ключові слова:

Рекламу запустив з модифікатором широкого відповідності, щоб відразу відкинути ліві запити, за якими може показати рекламу google.

у підсумку: витрачено в районі 1000 рублів, денного трафіку було мало, тому я не став далі витрачати гроші, а просто запустив інший товар. Цілком можливо, що дані оффер вистрілив би, якщо рекламувати його допустимо через рся. Але так як це тест товару, а на пошуку трафік у багато разів гаряче, то відповідно він повинен показувати хорошу конверсію, але такого не сталося. Ось і все.

ще багато практичної інформації в більш докладному викладі є в моєму курсі і безкоштовних уроках .