Як відкрити швейне ательє. Скільки коштує швейний бізнес у 2018 році

206

Різнокольорові сукні та сарафани, легкі куртки і куртки з хутром, дитячі костюмчики та піжами з аплікаціями-чого тільки немає у сучасних магазинах і торгових центрах. Але навіть при такому достатку завжди знайдеться бажаючі зшити плаття або костюм на замовлення, тим більше, що співвідношення ціна/якість сьогодні залишає бажати кращого, так як на ринку продаються або недорогі товари з Китаю, або ціни на одяг невиправдано завищені. Відшукати реально якісну і стильну річ не так просто. Ще важче підібрати одяг для людини з нестандартною фігурою. Тому швейне ательє залишається актуальним в маленьких містах і мегаполісах. Інша справа, що вести цей бізнес під силу тільки справжнім професіоналам, які не тільки мають поняття про швейній справі, але знають всі секрети та нюанси швейної справи.

Зміст

  • Швейний бізнес: з чого почати
  • Як правильно вибрати і оформити приміщення
  • Які потрібні документи
  • Яке необхідно обладнання
  • Як знайти кваліфікований персонал
  • Як залучити клієнтів
  • Скільки коштує відкрити ательє в 2017 році: рентабельність підприємства

Швейний бізнес: з чого почати

Починати треба з вивчення ринку й визначення послуг, які може надати ательє. Якщо поблизу працює заклад, яке займається пошиттям одягу для жінок, можливо, варто відкрити ательє для чоловіків. Або включити до переліку послуги, які не надають конкуренти. Чим більше послуг — тим більше клієнтів можна залучити за короткий проміжок часу.


Ось приблизний перелік послуг для клієнтів;

  • пошиття одягу за індивідуальним замовленням;
  • копіювання моделей відомих дизайнерів;
  • дизайн і пошиття вечірніх суконь;
  • ремонт старих речей.

Перелік можна скоротити або розширити, залежно від можливостей і бажання підприємця, але стоїть над ним добре подумати, перш ніж починати складати бізнес план швейного ательє

Як правильно вибрати і оформити приміщення

Невелике ательє можна відкрити вдома, у своїй квартирі, але краще відразу орендувати приміщення. Для цього піЕкшн дуть площі в торгових центрах або перші поверхи будинків у спальних районах. Розглянемо плюси і мінуси такої оренди.

В торгових центрах

  • висока прохідність, отже, легше залучити клієнтів
  • можуть звернутися покупці, яким потрібно вшити або вкоротити придбану тільки що річ.
  • є охорона.

Але

  • висока орендна плата;
  • доведеться додатково платити за рекламу:
  • доведеться працювати за графіком ТЦ.

У житлових приміщеннях

  • низька орендна плата;
  • можливість розміщувати рекламу на вікнах;
  • можливість встановлювати власний графік роботи.

Але

  • складність залучення клієнтів;
  • додаткові витрати на охорону або сигналізацію;
  • складність пошуку ательє, незважаючи на вивіски і покажчики.

Для приміщення ательє піЕкшн де площа не менше 25 кв. м., і в ньому повинні розміщуватися кімната для прийому відвідувачів, примірочна і кімната для роботи з розрахунку 7 кв. м. на одну людину.

Які потрібні документи

Щоб вести законну діяльність, потрібно оформити всі документи. В першу чергу слід зареєструватися як індивідуальний підприємець і вказати КВЕД 93.5«Надання інш. персональних послуг населенню»

В залежності від наданих послуг, потрібно вибрати, наприклад, код КВЕД 18.22 для виробництва верхнього одягу або код КОАТУУ 52.74 «Ремонт побутових виробів та предметів особистого користування, не включених в інші угруповання».

Після цього потрібно оформити документи у податкових органах, отримати дозвільні документи від СЕС та Держпожнагляду.

Яке необхідно обладнання

Для невеликого ательє потрібен мінімальний набір обладнання

  • машини швейні — 3
  • розкрійний стіл – 1
  • оверлок – 1
  • манекен -1
  • праска — 2
  • прасувальна дошка -1
  • стелаж -1

На все потрібно від 75 тис. рублів. Потрібно ще включити лампи, лекала, ножиці, голки, нитки, блискавки, гудзики. Тобто потрібно ще 30 тис. рублів. Меблі для кімнати відвідувачів – 25 тис. рублів.

Як знайти кваліфікований персонал

Багато власників престижних ательє беруть на роботу тільки співробітників зі стажем не менше 3 років. Хоча в окремих випадках приймають випускників профтехучилищ, яких навчають спеціально для роботи в своєму закладі. Головне, на що потрібно звернути увагу при прийомі швачок — акуратність швів, закрійниць — щоб тканина не «їхала» в перші хвилини.

Для початку буде достатньо 1 закрійниці і 2-3 швачок, які можуть отримувати від 30 до 40 % від замовлення і 1 прибиральниці. Цілком ймовірно, що функції прибиральниці погодяться виконувати інші співробітники.

Як залучити клієнтів

Головне для бізнесу в сфері послуг – залучення клієнтів. Рекламна кампанія, звичайно, потрібна. Але для невеликого ательє немає сенсу витрачатися на серйозну рекламу. Досить постів в соцмережах, яскравих вивісок і покажчиків. Є ймовірність отримати хороших клієнтів за рахунок платної реклами в Інтернеті.

Можлива розкрутка ательє і завдяки спеціальним «фішок», наприклад: виїзд закрійника на будинок, закупівля тканин, пошиття в кредит і т. п.

Можна також поговорити з продавцями найближчих магазинів, яким вигідно продавати як можна більше речей. Вони можуть заспокоїти і направити до вас клієнтів, яким необхідно вшити або підшити річ.

Скільки коштує відкрити ательє в 2017 році: рентабельність підприємства

В залежності від міста, місця розташування ательє,вартості матеріалів і обладнання, витрати на відкриття ательє можуть бути різними. Якщо включати ремонт приміщення, закупівлю обладнання, оформлення документів, рекламу варто розраховувати на суму від 180 тис. рублів. Кожен місяць доведеться витрачатися на податки, зарплату працівників, оренду, придбання витратних матеріалів, амортизацію.

Заробіток буде залежати багато в чому від кількості наданих послуг. Іноді на ремонті і «подгоне» речей ймовірно заробити не менше, а то й більше, ніж на замовлення.

При графіку роботи ательє з 10 до 20 можна прийняти на добу як 15 замовлень від 200 до 500 рублів, так і 5 замовлень по 1500 рублів і вище. Але, щоб поставити латку, наприклад, буде потрібно 3 години, а пошити сукню — не менше 3 днів. Гарне ательє може отримувати в середньому 20-25 замовлень на пошиття одягу і 200-250 на ремонт. Заробіток в місяць може скласти від 70 тисяч рублів, при цьому чистий дохід буде 30-35%.

Витрати, як правило, окупаються за період від 3 місяців до року, і при бажанні можна буде думати про розширення бізнесу або включити нові «фішки».

Непогано відкрити ательє по франшизі. Можемо запропонувати декілька варіантів.

  • «IMPERO exclusivemanufacture» – ательє-магазин чоловічого одягу – 350 тис рублів.
  • «Моторний ткачик» – мережа ательє з термінового ремонту одягу – 100 тис. рублів
  • «Calabrio» — мережа магазинів індивідуального пошиття ділових костюмів – 274 тис рублів.

Хоча витрат буде більше, розкрутка підприємства не потрібно. Вибирати можна будь-який варіант. Головне, що ательє затребувані і їхні послуги користуються попитом.

Скачати бізнес план швейного ательє