Помилки новачків на фрілансі


Ошибки новичков на фрилансе
Заробити гроші на фрілансі на першому етапі не так легко як здається. Багато замовників ставляться з побоюванням до новим виконавцям, починають їх перевіряти, даючи пробні завдання за низькою ціною. У результаті багато виконавці часто погоджуються на умови, які висувають замовники, але не витримують і кидають діяльність у фрілансі. При цьому проблемою є не несвідомий замовник, або не некомпетентний виконавець, а деякі помилки, які допускають початківці фрілансери. Першою помилкою, яка часто зустрічається у більшості новачків, є робота тільки в одному напрямку. На початковому етапі варто спробувати себе у всіх можливості і вибрати підходяще для себе напрямок. Адже, неможливо знати напевно, чи яку справу по душі поки не спробуєш його. Однак, ставлячи перед собою лише грошові мети, багато відтинають можливості пробувати і помилятися. Друга помилка: писати один, два рази замовнику. Комунікація з замовником дуже важлива. Замовник не завжди чітко уявляє кінцевий результат. Необхідно додаткове спілкування, щоб мати повне уявлення про його бажання. Хороший результат може бути досягнутий тільки за умови виконання всіх побажань. Третя помилка: не просити відгуків у замовників. Більшість замовників велику увагу звертають на відгуки. Будь-яка робота повинна бути оцінена не тільки в грошовому вираженні, але й рекомендаціями. Дуже часто, особливо на біржах фріланса, зустрічаються виконавці, статистика яких по виконаним роботам задоволена значна, але рекомендацій з боку інших замовників практично немає. Така картина може свідчити про несумлінне, некомпетентну виконавця. Четверта помилка: не створювати портфоліо. З кожним виконаним замовленням, як правило, підвищується майстерність виконавця. Однак, кожен новачок приходить у фріланс на певному рівні підготовки. Самим доступним і легким способом оцінити компетентність виконавця є приклад його робіт. Тому дуже важливо формувати портфоліо на кожному етапі, постійно його оновлювати. П’ята помилка: не цікавитися про додаткову роботу у замовників. Практика показує, що найкращий замовник – це вже перевірений постійний замовник. Можливо, після виконання одного замовлення, замовник не буде проти подальшого співробітництва з даним виконавцем.
Також хочемо порекомендувати почитати — 5 помилок новачка у фрілансі http://skyrye.com.ua/2019/02/05/5-pomilok-novachka-u-frilansi/