Помилка внутрішньої розвідки про загрози: DHS зберігала дані про чиказькі злочинні угруповання протягом місяців, порушуючи правила

13

Нещодавно розкритий випадок свідчить про серйозні збої в нагляді та дотриманні законодавства в Міністерстві внутрішньої безпеки (DHS). Протягом семи місяців департамент незаконно зберігав велику кількість конфіденційної інформації з бази даних банд Департаменту поліції Чикаго, що викликало серйозне занепокоєння щодо практики внутрішнього стеження.

У червні 2021 року офіцер I&A (внутрішніх справ) запросив доступ до суперечливої ​​бази даних злочинних угруповань Чикаго. Цей запит надійшов у світлі рішення ФБР розширити свій власний список спостереження за транснаціональною організованою злочинністю, відомий як TADP (Програма виявлення транснаціональної організованої злочинності), включивши до нього вуличну банду Latin Kings. Мета ініціативи Міністерства внутрішніх справ полягала в тому, щоб перевірити, чи можна використати дані місцевої розвідки для виявлення потенційних членів угруповань, які фігурують у федеральних списках спостереження, таких як База даних перевірки терористичних загроз аеропорту та кордону.

Проблема полягала в тому, що кримінальна база даних Чикаго була загальновідомою ненадійністю, повною недостовірною інформацією та упередженими даними. Раніше інспектор попереджав, що поліція не може точно перевірити його вміст. Записи включали неможливий вік, безглузді ідентифікатори та образливі теги. Ця база даних в основному використовувалася місцевими правоохоронними органами, але її недоліки мали серйозні наслідки для осіб, позначених як члени банди:

  • Наслідки виявлення мігрантів без документів: Незважаючи на те, що Чикаго діє згідно з політикою «міста-заповідника», яка обмежує пряму співпрацю з Імміграційною службою, виключення з бази даних груп дозволило імміграційним офіцерам отримати доступ до даних понад 32 000 разів протягом десятирічного періоду.
  • Правосуддя та звинувачення: Звинувачення у банді, навіть без арешту чи засудження, використовувалися в судових проханнях і винесенні вироків, що потенційно вплинуло на звільнення під заставу та терміни ув’язнення.

Незважаючи на ці тривоги, МВС продовжило обробку запиту на дані, але процес швидко вийшов з-під контролю. Процедури внутрішньої перевірки були оскаржені, критичні терміни контролю були пропущені, а ключові співробітники змінили посади, не пройшовши факел управління проектом.

Угода, в якій остаточно сказано, що всі дані громадян США повинні бути видалені протягом року, не була підписана уповноваженою особою. До квітня 2022 року, незважаючи на цей приблизний термін, I&A все ще зберігало приблизно 800 файлів із конфіденційною інформацією про жителів Чикаго. Агентство видалило дані лише в листопаді 2023 року, значно пізніше закінчення терміну та після того, як офіційне розслідування виявило порушення.

Цей інцидент свідчить про кілька тривожних тенденцій:

  • Недбалий нагляд: МВС не має елементарних засобів контролю за збором та використанням розвідувальної інформації. Виявлення цієї помилки вимагало тривалого розслідування Управлінням звітності уряду США (GAO), яке також було пов’язано з внутрішнім витоком інформації, який відкрив сотні конфіденційних звітів для неавторизованих користувачів.
  • Порушення громадянських свобод: Обходячи політику «міста-притулку» за допомогою угод про обмін даними, Міністерство внутрішніх справ може активно атакувати окремих осіб без законних підстав. Така практика потенційно порушує права громадян і резидентів США, яких несправедливо характеризують як загрозу.
  • Ненадійні дані посилюють упередженість: Використання помилкової бази даних Чиказької банди показує, наскільки упереджені та неточні дані можуть підштовхувати шкідливу практику стеження.

Хоча набір даних Чикаго було видалено, Міністерство внутрішніх справ продовжує реалізовувати амбітні ініціативи щодо обміну даними, намагаючись консолідувати конфіденційну інформацію між агентствами. Це викликає серйозні сумніви щодо відданості агентства захисту громадянських свобод і відповідального використання точних даних у своїй розвідувальній діяльності. Доки не буде запроваджено надійний контроль і не буде посилено заходи проти необ’єктивних даних, ці ризики зростатимуть.