Як заробляти на онлайн стриме: 8 секретів для початківців стримерів

916

Стрімко увірвавшись в наше життя кілька років тому, стріми швидко набули популярності.

Що таке стріми і звідки вони взагалі взялися? Стріми від англійського stream — потік (в даному разі потік інформації) являють собою прямі трансляції в інтернеті, як правило через Твич і YouTube. Найбільш поширені стріми, пов’язані з онлайн-іграми. Багато хто навіть вважають слова стрім і летсплей синонімами. Але це не зовсім так. Існують і інші стріми, наприклад, пов’язані з онлайн-навчанням. Стримом вважається практично будь-яка пряма трансляція через інтернет. Стримить можна все, що завгодно. Питання лише в тому, чи буде це цікаво великої аудиторії, оскільки заробіток стримера безпосередньо залежить від кількості глядачів і переглядів.

Зміст

  • Універсальний принцип створення трансляцій онлайн
    • З чого почати: вибираємо формат і напрям
    • Де краще заробляти: створюємо канал на англомовну аудиторію.
  • Що потрібно для розкрутки стріму: 7 секретів, що ведуть до ТОП
  • Зациклене відео: маленький секрет для великого стримера
  • Як монетизувати стрім
  • Twitch — популярна платформа та її можливості
  • Нові правила монетизації на YouTube

Універсальний принцип створення трансляцій онлайн

Перш ніж почати трансляцію стріму і зібрати аудиторію, потрібно підготуватися, і дізнатися безліч корисних дрібниць, які допоможуть залучити глядачів.

З чого почати: вибираємо формат і напрям

Насамперед, треба вирішити що транслювати, і на яку аудиторію. Головна умова успіху – захопленість самого стримера темою трансляцій, його азарт. Тому стримить найкраще те, що Екшн сно цікаво, і в чому добре розбираєшся. Тоді і проблем з контентом не буде.

Якщо ви вирішили зайнятися летсплеями, можна зайти на http://www.twitch.tv/directory і подивитися, що знаходиться в топі. Вибір дуже широкий, але, в той же час, потрібно враховувати, що конкуренція в сфері ігор неймовірно висока. Для початку краще взяти гру, яка вже не приваблює топових стримерів, але як і раніше цікава глядачам.

Для залучення аудиторії потрібно постійно коментувати гру, вичавлюючи контент з чого тільки можна. Доведеться попрацювати над пошуком власної фішки, яка дозволить заманити якомога більше користувачів на ваш канал. Ходи, які використовують стримери, можуть бути найнесподіванішими. Так, на одному з англомовних каналів, стример висипав на людей цукерки і цим заробив собі популярність. Звичайно, не треба впадати в крайнощі, але оригінальний хід допоможе просунути канал як в рунеті, так і буржунете.

Де краще заробляти: створюємо канал на англомовну аудиторію.

Де вигідніше відкрити свій канал у Росії або за кордоном? Краще друге, і з кількох причин.

По-перше, практично все, що існує в рунеті приходить з-за кордону.

По-друге, закордонна аудиторія в десятки разів більше.

По-третє, реклама «там» дорожче.

По-четверте, за кордоном в тому ж Ютубі не буває таких криз, як у нас, так часто не змінюються правила, і немає падіння доходу. Справа в тому, що у зарубіжних рекламодавців більше можливостей, ніж у російських.

Так що, якщо ви добре знаєте англійську або ще який-небудь забугорый мову, краще відкривати канал відразу в буржунете. Ні в якому разі не можна переробляти російськомовний канал на англомовний, так як канал вже проиндексировался системою YouTube як російськомовний, і не буде ранжируватися за кордоном.

Що потрібно для розкрутки стріму: 7 секретів, що ведуть до ТОП

Стимеры мають можливість не тільки займатися улюбленою справою, але і пристойно заробляти, перетворюючи свої трансляції в основне джерело доходу. І набрати своїх глядачів і вийти в топ зовсім не просто. Хоча конкуренція серед стримерів досить висока, шанси є у всіх, але для цього потрібно знати як працювати, і на що звернути увагу.

  • Обладнання
  • Щоб почати стримить, потрібно мати хороший комп’ютер і додаткове обладнання, зокрема, мікрофон, вебкамеру. Ще до трансляцією, непогано попрацювати над дикцією. Для прямої трансляції дуже важливе уміння чітко і правильно вимовляти слова — дикція повинна бути поставлена.

  • Інформація та оформлення
  • Обов’язково розміщувати попередню інформацію, яка сповіщає про початок стріму і про все, що ви вважаєте важливим. Зверніть увагу на оформлення. Воно повинно бути присутнім, але не потрібно занадто захаращувати канал: за всілякими рамками і картинками не буде видно самої гри, яка може займати лише чверть екрану.

    Щоб підвищити привабливість каналу, використовуйте скрінсейвери.

  • Графік
  • Не менше значення має регулярність трансляцій. Глядачі повинні чітко знати, коли буде наступний стрім, і скільки він буде тривати. Переважно створити групу ВК і робити пост на кожний стрім, а час початку та тривалості стріму встановити відразу після першого його виходу. Перші трансляції краще робити не більше 2 годин. Після того, як аудиторія набереться, тривалість стримов можна збільшувати.

  • Розіграші та подарунки
  • Дуже допоможуть у розкрутці стріму різноманітні розіграші та подарунки. Вони вимагають визначених витрат, але, якщо ви вважаєте, що ваш стрім реально хороший, але не можете залучити більшу аудиторію — розіграші чудовий вихід із ситуації.

  • Косплеи
  • Увагу глядачів можна залучити за допомогою косплея, одягається в костюми різних персонажів. Побачити стримера в костюмі цікаво і дітям, і дорослій аудиторії. Найпростіший варіант — лоукосплей, активно зустрічається в забугор’є.

  • Досягнення мети
  • Ще одна фішка, яку можна використовувати для залучення аудиторії Goal — мета. Стримери обіцяють зробити що-небудь незвичайне, якщо наберуть певної количетво передплатників, чи зберуть потрібну кількість грошей. Обіцяти можна що завгодно: поголитися налисо або станцювати на стільці. Але потрібно подумати про те, що рано чи пізно доведеться виконати обіцянку, так що виходьте зі своїх реальних можливостей.

  • Спілкування.
  • І не потрібно забувати спілкуватися з глядачами і звертатися до них як можна частіше. Стример-мовчун навряд чи буде користуватися популярністю. Глядачеві в першу чергу повинен бути цікавий сам стример, вже потім гра.

    Зациклене відео: маленький секрет для великого стримера

    Останнім часом на Ютубі і Твич стало популярно зациклене або закільцьоване відео. Воно являє собою багаторазове повторення одного і того ж сюжету. Так, можна показувати відео, де постійно повторюється один і той же момент зйомки. Іноді при цьому відео сповільнюється, щоб глядач зміг звернути увагу на деякі деталі, і краще зрозуміти, що хоче показати стример. Але один і той же сюжет може бути прокручено багато разів, створюючи ілюзію тривалої дії. У підсумку реально створити нескінченний відеоролик, який буде тривати стільки часу, скільки вам потрібно.

    Зробивши зациклене відео, можна набирати аудиторію навіть тоді, коли ви відсутні в реальному часі. Показовий випадок – стрім з Джеффом Капланом, віце-президент Blizzard і головним дизайнером Overwatch, який «просидів» у каміна 10 годин і зібрав 40 000 глядачів.

    Глядачі досі сперечаються, чи був це реальний час або зациклене відео, та скільки годин знаменитий геймдизайнер насправді провів біля каміна.

    Як монетизувати стрім

    Твич і інші платформи показують стріми, включаючи в них рекламу, і заробляючи на цьому. Після реєстрації необхідно буде тільки налаштувати частоту появи і тривалість реклами. Чим частіше буде транслюватися реклама, тим більше грошей може заробити стример. Але тут є одне «але». Рекламу не дуже люблять глядачі. Тому на перших порах не варто скупитися. Коли канал стане популярним, рекламодавці самі вийдуть на його власника. І тоді заробіток буде залежати від домовленості з ними.

    Twitch — популярна платформа та її можливості

    Twitch – мабуть самий популярний і цікавий для заробітку на стримах проект, що спеціалізується на онлайн іграх. Але, щоб заробляти на Твич, необхідно стати його партнером і виконати ряд умов: Стримеру треба:

    • виконувати закон США про авторське право в цифрову епоху(DMCA);
    • робити не менше трьох трансляцій на тиждень;
    • мати в середньому 500 одночасних переглядів.

    Тобто заробити на Твич, ставши його партнером, можна, якщо у вас вже є своя аудиторія.

    Якщо ви трохи не дотягуєте до необхідної кількості переглядів, але у вас дуже цікавий контент, ви цілком можете розраховувати на співпрацю.

    Але є й інші способи монетизації. Один з них — донати, коли люди віддають свої гроші, щоб підтримати стримера. Хоча такий спосіб більше працює в США. У нас глядачі неохоче розлучаються з грошима «за просто так».

    Для заробітку також можна використовувати:

    • партнерські програми (Ви викладаєте отримані реферальні посилання, за яким і будуть переходити глядачі. Але слід врахувати, що вони повинні бути близькі за тематикою до вашого стриму);
    • запис трансляцій (Записи викладаються на YouTube, і вже там монетизируете стрім).

    Нові правила монетизації на YouTube

    На жаль, на Ютубі тепер заробляти стало складніше, так як з цього року сервіс посилив правила. Тепер, щоб монетизувати ваш канал на Ютубі, потрібно набрати 1 000 передплатників (раніше було потрібно в 10 разів менше) і 4000 годин переглядів.

    Але все не так погано і страшно, як здається на перший погляд. Канали з меншою кількістю глядачів все одно заробляють незначні суми: 5-10 доларів в місяць. Так що можна спробувати розкрутитися і заробити на переглядах.

    Проблемний створити дитячий канал. Їх на YouTube почали закривати ще в минулому році, так як згідно з новими правилами показувати і їсти цукерки, чіпси та іншу шкідливу їжу заборонено. Заборонено також знімати дітей у купальниках, показувати страшні іграшки грати в доктора і т. п.

    Але і тут можна знайти альтернативу – створити дитячий англомовний канал. Головне — вірити в успіх і виконувати основні правила стримера.