Як заробити на секонд-хенді

60

Те, що сьогодні ніша збуту товарів, бувших у вжитку, в нашій державі заповнена як ніколи, не робить честь нашому уряду. Але ми підходимо до цього питання з боку підприємця-початківця, який, провівши ретельний моніторинг, вирішив зупинити свій вибір на відкритті магазину секонд-хенду. (Можливо слід спочатку відкрити шоу-рум, що це таке читайте тут.)

Хоча, якщо когось обурює така постановка питання можна дати пораду подивитися в бік стоку. Сток – це нові товари торішніх колекцій, або товар, що пройшов вибракування з мінімальним виробничих дефектів. На такий товар є свої покупці.

Основна ж одяг секонд-хенду має певні підкатегорії. Люкс або екстра – речі з мінімальним зносом. Часто в цю сортування потрапляє стік з магазину, тобто (забруднені товари, речі з зачіпками, з загубленою фурнітурою). Багато попадається речей з цінниками. Речі 1-ої категорії – це буде чистий товар з невеликим відсотком зносу. 2-а категорія передбачає чималу частку речей, не придатних до шкарпетці. І 3-їй категорією, відповідно, будуть ганчірки, придатні хіба що на дрантя.

Визначитися з асортиментом та постачальниками відразу не вдасться. Хоча можливий варіант, що знайомий продавець секонд-хенду «здасть» вам свого перевіреного торговця. В іншому випадку необхідно буде спробувати попрацювати з різними людьми, поки не зрозумієте, що саме у цієї людини товар вас влаштовує і орієнтований на вашого покупця.

Знайти їх можна в інтернеті. Запасіться контактами, обдзвоните, домовтеся про можливість ознайомлення з товаром. В більшості своїй, добросовісні постачальники дозволяють переглянути їх асортимент.

А далі, оформивши всі необхідні документи, ви, швидше за все, озаботитесь підбором приміщення. Хоча підприємці таким товаром торгують найчастіше з розкладачок і прилавків в торгівельній зоні. Якщо це все ж буде магазин – мінімальний набір торгового обладнання буде необхідний. А це вішала, стійки, примірочні. Якщо торговельна площа дозволить, можна розділити магазин на чоловічий, жіночий та дитячі відділи.

Який товар у вас стане ходовим, ви зрозумієте, попрацювавши кілька місяців. Далі ж будете орієнтуватися на постійних відвідувачів і ваші уподобання у виборі товару. Непогано, якщо з постійними клієнтами встановиться контакт. Можна розраховувати на те, що він приведе з собою своїх знайомих. А також отримавши, наприклад, куртку яскравого забарвлення 58 розміру ви будете знати, що вона згодиться Зінаїді Трохимівні. І повідомте про це по телефону. При добрих взаєминах клієнти залишають контакти продавців. І ось тут наступний важливий етап — підбір персоналу. Людина повинна, щонайменше, позитивно ставитися до продаваного асортименту і бути зацікавленим у продажу.

Не варто нехтувати і акціями, знижками, купонами постійних клієнтів. Все це допоможе вам не тільки окупити первинні витрати, заробити гроші, але і отримувати задоволення від власної справи.