Як заробити більше в інтернет-магазині в сезони спаду продажів

16

Найімовірніше, саме літо, а не зима, є часом закінчення основної маси продажів, тому що майки для пляжу вже куплені, в школу збирати дітей ще рано, на роботі кожен мріє піти у відпустку і виїхати куди-небудь подалі, на відпочинок. Звичайно ж всі думки не про інтернет-магазині (див. як відкрити інтернет магазин — покрокова інструкція), тому що думки людей рухаються в цей час зовсім в іншому напрямку.

Власники інтернет-магазинів і сайтів, якщо поки ще не відчутно, але стабільно, починають втрачати продажу своїх товарів, які ще зовсім недавно брали нарозхват. Що ж робити в такій ситуації?

Як більше заробляти в сезони спаду продажів в інтернет-магазині — ТОП-7 порад

Є кілька порад від експертів, які допоможуть заробляти більше на своєму інтернет магазині:

Порада №1. Влаштувати розпродаж

Звичайно, це ні для кого не секрет і цим не здивуєш, але дивувати-то особливо і не треба. Головне, що це працює. Люди завжди хочуть купити краще і дешевше. Звичайно це трохи менше того, якщо б ви заробили на звичайних продажах, але ви залишитеся у виграші із-за кількості проданого вами товару.

Порада №2. Подарунок при купівлі

Подарунок повинен бути спрямований на літній час, звичайно ж. Не можна в червні, скажімо так, при купівлі фірмової майки, дарувати ковзани. Крім того, подарунок повинен бути бажаним, а для цього потрібно встановити часові рамки його отримання. Це дасть людям стимул зробити покупку саме сьогодні, а не колись потім. Подарунок, безсумнівно, повинен бути нормальної якості, і подобається покупцю, адже через дрібнички ні хто не стане робити покупку.

Порада №3. Ексклюзивна пропозиція

Це внесення будь-яких додаткових можливостей для обмеженого кола осіб, в число яких може увійти щасливий покупець, якщо зробить покупку.

Порада №4. Спеціальна пропозиція

Все просто, воно для тих, хто вже щось купив. Можна запропонувати лише для них придбати щось за нижчою ціною.

Порада №5. Витрачання додаткових коштів на рекламу

Це, звичайно, непросто, але, якщо вам це не загрожує руйнуванням, має свої плюси. Вся справа в тому, що якщо про ваші подарунки та пропозиції дізнається мала аудиторія людей, то, природно, всі ваші зусилля будуть марними. Потрібно зробити так, що б якомога більше інформації просочилося в маси.

Рада №6. Крос-продажу

Це взаємовигідна співпраця з партнерами. Ви рекламуєте їх товар, вони роблять рекламу вашого. Виграють всі.

Порада №7. Ідеї для майбутньої стратегії продажів

Якщо ви вирішили перечекати цей період, то можна буде подумати про те, як оновити дизайн свого інтернет магазину, збільшити кількість і різноманітність товару. Така стратегія дуже вдала.