Найімовірніше, саме літо, а не зима, є часом закінчення основної маси продажів, тому що майки для пляжу вже куплені, в школу збирати дітей ще рано, на роботі кожен мріє піти у відпустку і виїхати куди-небудь подалі, на відпочинок. Звичайно ж всі думки не про інтернет-магазині (див. як відкрити інтернет магазин – покрокова інструкція), тому що думки людей рухаються в цей час зовсім в іншому напрямку.
Власники інтернет-магазинів і сайтів, якщо поки ще не відчутно, але стабільно, починають втрачати продажу своїх товарів, які ще зовсім недавно брали нарозхват. Що ж робити в такій ситуації?
Як більше заробляти в сезони спаду продажів в інтернет-магазині — ТОП-7 порад
Є кілька порад від експертів, які допоможуть заробляти більше на своєму інтернет магазині:
Порада №1. Влаштувати розпродаж
Звичайно, це ні для кого не секрет і цим не здивуєш, але дивувати-то особливо і не треба. Головне, що це працює. Люди завжди хочуть купити краще і дешевше. Звичайно це трохи менше того, якщо б ви заробили на звичайних продажах, але ви залишитеся у виграші із-за кількості проданого вами товару.
Порада №2. Подарунок при купівлі
Подарунок повинен бути спрямований на літній час, звичайно ж. Не можна в червні, скажімо так, при купівлі фірмової майки, дарувати ковзани. Крім того, подарунок повинен бути бажаним, а для цього потрібно встановити часові рамки його отримання. Це дасть людям стимул зробити покупку саме сьогодні, а не колись потім. Подарунок, безсумнівно, повинен бути нормальної якості, і подобається покупцю, адже через дрібнички ні хто не стане робити покупку.
Порада №3. Ексклюзивна пропозиція
Це внесення будь-яких додаткових можливостей для обмеженого кола осіб, в число яких може увійти щасливий покупець, якщо зробить покупку.
Порада №4. Спеціальна пропозиція
Все просто, воно для тих, хто вже щось купив. Можна запропонувати лише для них придбати щось за нижчою ціною.
Порада №5. Витрачання додаткових коштів на рекламу
Це, звичайно, непросто, але, якщо вам це не загрожує руйнуванням, має свої плюси. Вся справа в тому, що якщо про ваші подарунки та пропозиції дізнається мала аудиторія людей, то, природно, всі ваші зусилля будуть марними. Потрібно зробити так, що б якомога більше інформації просочилося в маси.
Рада №6. Крос-продажу
Це взаємовигідна співпраця з партнерами. Ви рекламуєте їх товар, вони роблять рекламу вашого. Виграють всі.
Порада №7. Ідеї для майбутньої стратегії продажів
Якщо ви вирішили перечекати цей період, то можна буде подумати про те, як оновити дизайн свого інтернет магазину, збільшити кількість і різноманітність товару. Така стратегія дуже вдала.