Як вирішити конфлікт на роботі


Как решить конфликт на работе
У такій ролі можуть виступати самі незначні, на перший погляд, речі. Це і кватирка, яку одним хочеться відкрити, а іншим з неї відчувається. Це і холодильник, в якому хтось надовго забуває свої продукти, і вони псуються. Це і залишені неакуратними колегами немиті чайні чашки. І навіть таку добру справу, як розведення кімнатних квітів, — комусь це подобається, а хтось не переносить зайвої вологості або затінених заростями вікон. Подібні конфлікти в колективі — це наслідок, вважає провідний фахівець з підбору персоналу компанії Superjob. — Справжні причини можуть критися в неправильно зібраної команді, де люди не сходяться як у професійному, так і в психологічному плані. Важлива і внутрішньокорпоративна культура — якщо вона розвинена слабо, конфліктів не уникнути. Колективи, в яких немає можливості перейти або відпочити від рутини, більше схильні до стресів і схильні до професійного вигорання. Постійний емоційний пресинг рано чи пізно виллється в конфліктну ситуацію, достатньо буде самого незначного приводу — навіть такого, як пульт від кондиціонера. Фахівця з персоналу важливо розібратися в істинної причини подібних ситуацій. Необхідно докопатися до суті, зрозуміти, що викликає в команді потреба до вихлюпування негативних емоцій, і вчасно нівелювати їх. І, звичайно, не можна забувати про спільні тренінги та тімбілдінги, адже саме так він може відчути себе по — справжньому частиною команди. Якщо виникають такі конфлікти, значить, у кого — то занадто мало роботи, або просто неробочий настрій, і люди зосереджуються на різного роду дрібниці життя, — доповнює консультант кадрового агентства MainStaff Аліна Филитова. — У будь-якому випадку треба шукати компроміс. В адекватному колективі знайдеться миротворець, який запропонує вірне рішення. Страшніше конфлікти на професійному та особистому рівні. Має значення і те, яку позицію займає в компанії кадровик — це виключно діловод або всеосяжний HR — менеджер, — вважає її колега консультант Ольга Пакуліна. — Якщо його розглядати як HR — менеджера, тобто особи, відповідальної за корпоративну культуру компанії, — то при виникненні будь-якого конфлікту від нього логічно очікувати допомоги колегам в спробі знайти компроміс і створити позитивну робочу атмосферу. Іноді досить розрядити атмосферу жартом, запропонувати альтернативне рішення проблеми чи просто вислухати обидві сторони, щоб кожен відчув, що до нього прислухаються.
Також хочемо порекомендувати почитати — Як вирішити конфлікт між співробітниками? http://daz.com.ua/2019/02/05/yak-virishiti-konflikt-mizh-spivrobitnikami/