Як вибрати брокера

5-25-2019

Как выбрать брокера
У кожної компанії є свої плюси і мінуси. При виборі брокера хочеться, що б він був надійним і перевіреним. За свої послуги брав мінімальні комісійні витрати. Надавав всі новітні розробки, інтернет – трейдинг, торгівлю через сайт і кишеньковий комп’ютер. Викладав щоденну аналітику по ринку. А також консультував Вас з кожного виниклого питання. Цей список можна ще довго.
Також хочемо вам порекомендувати тут
Таким чином, щоб вибрати брокера, який буде найкращим чином підходити саме для Вас, потрібно зрозуміти, що хочете саме Ви. Для початку логічно скласти список брокерів, які підходять Вам за формальними ознаками.
До яких бірж і фінансових інструментів Ви хочете отримати доступ. Наскільки Вам принципово працювати з брокером, який має близьке розташування до Вас. Як Ви плануєте здійснювати операції. Немає ніякої складності навчитися здійснювати угоди, однак технічно інколи виникають складності. Хтось спокійно працює вдома, а комусь потрібен доступ до бірж через мобільний додаток, так як часто знаходиться в дорозі, але хоче тримати руку на пульсі. Чи Будете Ви часто поповнювати Ваш брокерський рахунок або брати звідти гроші. Яким чином здійснювати розрахунки, в офісі або через інтернет – банк.
Наступним кроком слід порівняти тарифи брокерів, інші витрати при роботі з брокерами і вибрати з усього списку найбільш прийнятні для Вас витрати.
Яку комісію Ви будете платити брокеру при здійсненні угод. Яку суму Ви хочете вкласти на початковому етапі та збираєтеся здійснювати подальші вводи коштів. Наскільки активно Ви будете робити угоди. Може бути, Ви хочете раз вкласти певну суму в акції Газпрому на кілька років. А може бути, хочете відкладати частину зарплати та щомісячно інвестувати в різні акції, а може, Ви хочете активно торгувати на ринку. Є фіксована частина (абонентська плата). Чи збираєтеся ви користуватися кредитними грошима брокера (маржинальне кредитування) і чи прагнете, щоб ставка кредитування була мінімальною. Які умови надання депозитарних послуг. Які умови надання торгового терміналу. Які умови надання інформаційної підтримки.
Далі бажано вивчити якість обслуговування, за відгуками клієнтів.
Як часто бувають технічні збої у роботі систем. Технічна підтримка повинна реагувати швидко і якісно. Клієнтська служба повинна бути компетентною і доброзичливою, і відповідати на будь-які питання, в тому числі і дурні.
Таким чином, критеріїв багато, і розібратися в них складно не тільки новачкам, але і професіоналу. Прочитайте відгуки про брокерів, залишені реальними трейдерами та інвесторами, а також подивіться чесний рейтинг брокерських компаній.