Як створити успішний інтернет магазин

10-22-2021

 

Создать интернет-магазин 🥇 Платформа для интернет-магазина | Solomono
 

 

Як створити успішний інтернет-магазин

Для організації успішних продажів в інтернеті потрібно розробити хороший бізнес-план і створити інтернет-магазин – технічний інструмент, який буде залучати покупців і дозволить автоматизувати продажі.  Торгова веб-майданчик може доповнювати офлайн-бізнес або використовуватися як єдиний засіб ведення продажів, якщо компанія не має торгових точок. В обох випадках від якості продає сайту залежить дуже багато: розвиток бізнесу, отримання прибутку, репутація компанії. Ось чому розробка інтернет-магазину не терпить економії і дилетантського підходу. Також хочемо вам порекомендувати создание интернет магазина в компанії Solomono .

Цільову аудиторію торгових майданчиків можна умовно розділити на дві групи. Перша-приходить на сайт з метою промоніторити ціни, вивчити асортимент і технічні характеристики продукції. Друга категорія-це люди, які прийшли з чітким наміром купити певний товар. Обидві групи важливі для продавця, тому наповнення і функціонал ресурсу повинні бути розраховані як на реальних покупців, так і на сумніваються відвідувачів, які поки знаходяться в процесі пошуку. Цим обумовлені основні критерії успіху продає майданчика:

  • конкурентоспроможні ціни та широкий асортимент;
  • використання привабливих маркетингових прийомів;
  • наявність розгорнутої інформації про кожну товарну позицію;
  • бездоганно працюючий функціонал;
  • позитивна репутація продавця.

Загальні вимоги до інтернет-магазину

Правильна структура каталогу

Від правильності складання структури каталогу залежить багато чого: як швидко відвідувач знайде потрібний продукт, чи зможе він вивчити весь доступний асортимент, чи не загубиться в лабіринтах сайту і чи не пропустить відповідну пропозицію. При складанні структури не можна орієнтуватися виключно на суб’єктивну думку власника сайту, адже інтернет-магазин створюється не для нього, а для потенційних покупців. Розбивка позицій за категоріями проводиться за результатами аналізу користувацьких запитів. Оптимізатор формує семантичне ядро, що складається з ключових фраз різної частотності. Збір семантики показує, який критерій є для аудиторії першочерговим: тип товару, його призначення або, наприклад, бренд. Для сортування за іншими ознаками (розмір, колір, матеріал та ін.) використовується функціонал фільтрації позицій. Для спрощення навігації по каталогу сайт оснащується “хлібними крихтами”.

Картка товару

Картка товару-це саме те місце, де відвідувач робить вирішальний крок і натискає кнопку «купити». Тому успіх продажів багато в чому залежить від оформлення цієї сторінки. Обов’язкові складові картки товару:

  • коректна назва;
  • галерея якісних клікабельних фотографій;
  • ціна;
  • інформація про наявність або кількість доступних одиниць;
  • кнопка покупки;
  • короткий текстовий опис;
  • таблиця технічних характеристик;
  • блок реальних відгуків покупців;
  • короткий опис способів доставки;
  • доступні варіанти оплати.

Актуальні контакти

Сторінка з контактними даними потрібна навіть тим компаніям, які не мають торгових представництв в офлайні. Якщо немає фізичної адреси, на сторінці контактів розміщуються всі можливі способи зв’язку – телефони, месенджери, електронна пошта. Також тут публікується графік роботи і час, доступний для зв’язку з менеджером.