Як створити бізнес


Как создать бизнес
Напевно, перше і найскладніше – це чітко сформулювати для себе мету нашого проекту, а також бачення дебютної гри: в якому стилі її малювати, на кого вона повинна бути орієнтована, які функції для батьків потрібні, а які можна упустити. Ну, і на перших порах, команда була «спрацьованої», тому багато речей займали більше часу і обговорень, ніж зараз. Але, як кажуть, все що нас не вбиває, робить нас сильнішими.
Також хочемо вам порекомендувати https://gc.ua/uk/reestraciya-torgovoi-marki/
Вже наступна гра, яку ми робимо разом з Кузьмою з групи «Скрябін» (він є продюсером музичної частини проекту), буде мати платну частину. Ілюзій про те, що ми зробимо якісну гру і її тут же будуть масово купувати, у нас немає. Тому ми рухаємося поступово. Формуємо аудиторію Nravo Kids, активно спілкуємося з нашими користувачами через соціальні мережі, розповідаємо про гру і нашому проекті, шукаємо партнерів, спонсорів. Тих, хто так само як ми, зацікавлений у тому, щоб наші діти мали якісний україномовний / російськомовний контент.
У найближчих планах випуск друкованого набори для дитячої творчості з нашими карпатськими персонажами. «Творчі Нравки» будуть містити різноманітні заготовки для малювання та розфарбовування, аплікацій в різних техніках, саморобок з паперу. Там будуть і наклейки, і листівка, а також рамки для оформлення робіт. Багато всього цікавого. Як на мене, досить унікальний український дитячий продукт.
У роботі з клієнтом важливо безпосереднє спілкування з батьками (які, власне, і приймають рішення про покупку розвиваючої гри своїй дитині). Ми регулярно проводимо зустрічі з активними батьками, готовими дати нам зворотний зв’язок, підказати що необхідно змінити, яких ігор найбільше не вистачає на ринку. Також дуже приємно чути реальні історії про те, як діти люблять наші ігри, і чого змогли навчитися, граючи в них.
Звичайно, мене надихають мої діти. Наприклад, ми вже надрукували кілька пробних «Творчих Нравок». І мої діти просять, щоб я ще їм принесла, і ми разом клеїли, різали, розфарбовували. Граючи, вони часто запитують: а цю гру я зробила? Для таких щирих емоцій і хочеться далі продовжувати робити якісний потрібний продукт.