Як правильно замовити рекламу в пресі


Как правильно заказать рекламу в прессе
Де вигідніше розміщувати рекламу малому і середньому бізнесу. Протягом останніх років всі сегменти, за винятком інтернету, відчували падіння. Тепер вони знову почали зростати. , де малому і середньому бізнесу ефективніше давати рекламу. Але якщо раніше багато компаній малого і середнього бізнесу могли дозволити собі рекламу на федеральних каналах, то зараз для них це майже нереально, каже директор з розвитку та продажів найбільшого оператора зовнішньої реклами Russ Outdoor Дар’я Чуйкова.
Також хочемо порекомендувати почитати — Особливості розміщення реклами в пресі http://opal.net.ua/2019/02/05/osoblivosti-rozmishhennya-reklami-v-presi/
Президент рекламного агентства AltCommunicationGroup Єгор Альтман вважає, що малому і середньому бізнесу має сенс розміщувати рекламу на кабельному та регіональному ТБ.
Найдинамічніший сегмент ринку — інтернет — реклама. Інтернет використовують для збільшення прямих продажів. У мережі бізнес витрачає на контекстну і медійну рекламу, йдеться в дослідженні AdIndex. Так, вивіску на житловому будинку можна встановити тільки за згодою ⅔ мешканців. Рекламу можна розміщувати на приватних транспортних засобах, за умови, що оформлення не заважає руху і не відволікає водіїв. Директор по стратегії обійдеться в 37 тис рублів. Крім предпоказных відеороликів в кінотеатрах можна розміщувати лайтбокси, аудіо та друковану рекламу (наприклад, на відрах з попкорном).
У сегменті Out — of — Home негативну динаміку показала лише транзитна реклама (-11%), що пояснюється сильним скороченням кількості реклами в московському метрополітені, кажуть в АКАР. У казанських поїздах ціни не порівнянні зі столичними. Розміщення панелей різного розміру варіюється від тисячі рублів до 3, 2 тисяч в місяць.
Єдиний сегмент ринку, де за рік сталося падіння, — реклама в друкованих ЗМІ. Її обсяг склав 19, 7 млрд рублів. Вважається, що радіо — це імідж. На такій платформі варто продавати унікальний продукт. Але потрібен час і хороший бюджет, щоб реклама досягла мети.
Вибір місця розміщення залежить від типу вашого бізнесу та цілей рекламної кампанії. Якщо ваша мета — прямі продажі товару або послуги, то найефективнішим каналом буде інтернет і реклама в кінотеатрах. Ви можете вибрати цікаву для вас аудиторію і рекламувати свій продукт тільки потенційним покупцям. Реклама в інтернеті підходить кафе і ресторанам, косметичним салонам, майстерень, магазинів, а також компаніям, чий бізнес сам по собі пов’язаний з інтернет — сервісами. Реклама на транспорті буде ефективна, якщо ваш бізнес пов’язаний з автомобілями або подорожами. Наприклад, автомайстерня, служба таксі або база відпочинку. Але часто бізнес, який досяг певного зростання і стелі аудиторії, використовує для розширення охоплення традиційну рекламу в друкованих ЗМІ і на радіо.
Читайте нас в Facebook, Twitter і ВКонтакте.