Що таке тізерна реклама? Переваги тизерної реклами

21

Кожен з нас знає, що таке по-хорошому дратувати людину, демонструючи йому щось привабливе. На цьому принципі і грунтується дію настільки популярною в наші дні тизерної реклами. З’явившись одночасно з масовим поширенням Інтернету, даний вид реклами досі лідирує серед багатьох інструментів збільшення продажів і залучення клієнтів. Напевно у допитливого читача в голові вже визрів питання: «Тізерна реклама — що це таке?».

Зміст

  • Що таке тізерна реклама
    • Плюси тизерної реклами
    • Недоліки тизерної реклами
    • Товари, які успішно продаються в тизерної рекламі

Що таке тізерна реклама

Що таке тізерна реклама, приклади налаштувань реклами читайте нижче по тексту

Все просто: якщо ви бачите в Мережі картинку (часто провокаційного змісту) з текстом, то це і є тизер. Основне завдання полягає в тому, щоб заінтригувати відвідувача сайту цією інформацією і змусити його зробити перехід, клацнувши по картинці.

Існують спеціальні тизерну мережі, в яких розміщуються ось такі рекламні оголошення.

Великим попитом у цих мережах користуються інтернет-ресурси з високим рейтингом у пошукових системах як майданчика для розміщення подібної реклами.

Тизерної рекламі притаманні як плюси, так і мінуси.

Скажемо відразу: плюсів більше і продовжимо нашу розповідь про цьому маркетинговому інструменті з їх перерахування.

Плюси тизерної реклами

  • Тізерна реклама не вимагає великих вкладень

З точки зору економії для успішного ведення кількох рекламних компаній тізерна реклама безумовно займає чи не перше місце. Давайте продемонструємо переваги цього аспекту тизерної реклами в конкретних числах.

У більшості тізерних мереж Рунета вартість одного кліка коливається в межах від 0.5 до 3-6 рублів. Причому до найбільш «дешевим» відносяться категорії типу «Новини» та «Політика», а до найдорожчим (аж до 10 рублів за клік) — «Товари», «Послуги», «Нерухомість».

Тізерна реклама — ціна кліка в тизерної мережі

Якщо провести порівняння з тарифами з іншими рекламними сервісами, то результати будуть явно не на їхньому боці. Той же Яндекс.Директ бере за один перехід від 15 до 40 рублів!!! Читайте також — як налаштувати яндекс директ своїми руками

Ціна кліка в рекамной мережі Яндекса — Яндекс Директ — приклад реклами кондиціонерів

  • Простота — ще одна безперечна гідність тизерної реклами

Існує багато конструкторів, які допомагають створювати зображення з текстом для вставки в блоки тизерної реклами. Вони прості у використанні, не вимагають професійних дизайнерських умінь і майстерного володіння навороченими графічними пакетами.

Проста настройка оголошень в тизерної рекламі

Впоратися з таким завданням зможе навіть новачок. Головне — правильно розставити акценти, і тоді тізерна реклама обов’язково знайде свого користувача.

  • Легкість налаштування тизера на потрібних користувачів

Досить гнучку систему налаштування тизерної реклами з упевненістю можна зарахувати до її ще однієї сильної стороні.

Таргетинг можна зЕкшн снювати по таким категоріям як демографічний фактор, тематика, вік, статева приналежність і т. п. (Читайте детальніше — Що таке таргетована реклама).

Головне вибрати конкретні тизерну мережі, з якими ви вирішили працювати, адже від них багато залежить. Але навіть у найскромнішій в плані налаштувань сервісу системи опції націлювання все одно є.

Приклад налаштування таргетингу в тизерної рекламі

Давайте продемонструємо один з конкретних прикладів такої установки: тизер будуть бачити тільки жінки від 35 до 50 років, які живуть у Казахстані і цікавляться продукцією відомих косметичних фірм. Або тизер буде показаний на сайтах, знайдених за запитом: «Тізерна реклама — що це таке?».

  • Охоплення аудиторії тизерної рекламою: так широко, наскільки це взагалі можливо

Не виключено, що в рекламних цілях цифри можуть бути злегка завищені. Але тим не менш для найбільш розкручених майданчиків, таких як Mediatarget і Direct/ADVERT, мова йде про мільйони клієнтів. Інший показник — тизерну мережі мають величезну можливість за охопленням аудиторії — кількість показів тізерів на добу. (Читайте також — що це таке MLM бізнес)

TeaserNet хвалиться показником в один мільярд! На останнім місці відомий сервіс MarketGid, у якого результати скромніше і відображаються числом 2.5 мільйона показів за добу. Можна говорити і про те, що тизерну мережі практично тотально охопили користувацьку аудиторію Рунета своєю рекламою.

  • Високі показники конверсії трафіку

У питанні ефективної конверсії користувацької аудиторії дуже багато залежить від правильності установки тизерної реклами. Профі може налаштувати свій тизер так, що конверсія буде за багатьма критеріями як мінімум задовільною, як максимум — просто чудовою!

Секрет налаштування тизерної реклами це точний підбір тематичних майданчиків: не варто рекламувати автомобільні масла на інформаційних ресурсах, призначених виключно для жінок і т. д.

Недоліки тизерної реклами

На закінчення потрібно сказати і недоліки. Вони є практично в будь-якому маркетинговому інтернет-інструменті і тізерна реклама не є винятком. У уникнення похибок в проведенні рекламної компанії, краще познайомитися з ними ще до її запуску.

У тизерної реклами лише один істотний мінус і його треба мати на увазі. Адже будь-яка помилка подібного роду в кінцевому підсумку виливається у втрату Вашого часу та грошей.

  • Неефективна робота з товарами вузької спеціалізації

Використовуйте тизерну рекламу тільки для продукції або послуг, які є затребуваними для якомога більшого числа користувачів.

Для збільшення продажів таким способом відмінно підходять товари, цікаві простим обивателям.

Товари, які успішно продаються в тизерної рекламі

  • косметика, креми та ін.,
  • мобільні телефони, планшети та інші гаджети,
  • одяг, аксесуари одягу (окуляри, годинник, ремені тощо).
  • А от якщо ви будете використовувати тизери для продажу стоматологічного інструменту — не чекайте високої віддачі. Необхідність товарів з першого прикладу і дуже специфічного обладнання з другого — безперечно різна.

    Ще один момент — навіть продукція широкого профілю повинна витримувати співвідношення «ціна-необхідність» в розумних межах. Якщо у вас товар буде непомірно дорогий, то скільки його не рекламуй в тизерної мережі, продажу не буде взагалі.

    Якщо залишилися питання — що таке тізерна реклама, як її налаштувати, як вона виглядає і т. д. — дивіться відео нижче

    У питанні, тізерна реклама що це таке, як налаштувати і успішно продавати послуги і товари, лежать основи знання маркетингу. Важливо розуміння, що крім тизерної реклами існує безліч інших видів реклам, які будуть успішно продавати. Для ефективного продажу також необхідно протестувати всі рекламні оголошення, які були запущені через тизерну мережі, деякі з них виявляться не цікаві користувачам інтернет-ресурсів і заходів кліків по оголошеннях будуть низькими, деякі навпаки виявляться успішними і конверсії (ефективності) за ним будуть високими.