Що таке Прямий маркетинг? Директ-маркетинг — це ефективний вид реклами

24

Одним з популярних видів реклами є Direct marketing. Прямий маркетинг, як і директ-маркетинг — це іноді спірний метод продажів, з допомогою якої рекламодавець пов’язується безпосередньо з потенційними клієнтами, пропонуючи свої послуги або продукцію.

Зміст

  • Форми Директ маркетингу
    • Важливість формування інформаційної бази і профілів
  • Способи збору бази даних
    • Більш персоналізований спосіб залучити клієнтів
  • Мінуси директ маркетингу
    • Конфіденційність онлайн
    • Регулювання галузі
    • Прямий маркетинг — відео

Форми Директ маркетингу

Найпоширенішими формами директ маркетингу (прямого маркетингу) є:

  • телефонні продажі,
  • електронні листи,
  • розсилка каталогів,
  • листівок,
  • буклетів і купонів.

У більшості випадків мета директ маркетингу — інформувати покупців про продукцію або послуги, які їм можуть знадобитися, без очікування ініціативи від самих клієнтів. Direct marketing, а особливо онлайн директ маркетинг отримав багато критики, так як справа стосується особистої конфіденційності та відстеження даних. Тим не менш, він є дуже успішним, що мотивує багатьох маркетологів до продовження використання даного методу, незважаючи на можливі ризики та недоліки. (Читайте також — Директ мейл що це таке)

Види комунікації, які використовуються в Директ маркетингу

Важливість формування інформаційної бази і профілів

Для того, щоб успішно проводити прямий маркетинг, компанії, як правило, збирають великі бази даних з особистою інформацією про потенційних покупців і клієнтів. Такі бази даних найчастіше продаються або спільно використовуються декількома компаніями. Більшість баз даних комп’ютеризовані, що дозволяє дуже легко оновити їх та внести зміни в інформацію про клієнта.

Такі речі, як історія покупок, адресу, і середній рівень доходу можуть допомогти сформувати маркетологу профіль потенційного клієнта.

Способи збору бази даних

У різних компаній є різні способи отримання інформації про клієнтів, але процес часто простіше, ніж здається. Списки передплатників журналів, списки членів асоціацій, реєстр професійних учасників конференцій найчастіше є загальнодоступними. Ці дані можуть дати маркетологам базове уявлення про інтереси конкретних людей. Інформація про освіту, географічна інформація — така, як поштовий індекс, річний дохід — часто доступні в податкових звітах.

Через Інтернет, іноді маркетологи можуть збирати дані, засновані на переглянутих веб-сторінках, зроблених онлайн покупки.

Більш персоналізований спосіб залучити клієнтів

Багатьом компаніям, постачальникам послуг, особливо тим, які є малими або дуже специфічними, традиційні види реклами — радіо, газети, телебачення тощо — не краще використання рекламного бюджету.

Якщо взяти, компанію, яка продає продукт для профілактики випадіння волосся у чоловіків, то їй потрібно буде знайти радіостанцію, слухачами якої були літні чоловіки, які зіткнулися з цією проблемою. Немає ніякої гарантії, що ця група людей буде слухати конкретну радіостанцію в саме той час, коли компанія транслює свою рекламу.

Директ-маркетинг-це метод, який як раз таки дозволить компанії заздалегідь підібрати клієнтів, які відповідають потрібним демографічними характеристиками. Ці люди можуть бути обрані для спеціалізованих розсилок або телефонних запитів. Таким чином, компанія може витратити таку ж суму грошей на рекламу, але вийти на більш високий відсоток потенційних покупців (збільшення продажів).

Мінуси директ маркетингу

Більшість людей не знають про те, що особиста інформація, яку вони вписують в форму замовлення або огляду може бути використана для таргетингової реклами. (Читайте також — що таке таргетована реклама)

Це призводить до можливої критики як директ-маркетингу, так і прямого маркетингу — люди зазвичай хочуть знати все про те, як їх інформація може або буде використовуватися, перш ніж надавати її.

Переважаюча філософія в цільової розсилці така: якщо клієнт замовляє один товар, наприклад купальник, то він або вона можуть природно бути зацікавленими у суміжних предметах таких, як продукція для басейну, тренажери і т. п. Що призводить до перевантаженості клієнта різного роду цільової рекламою, так як потенційні клієнти в результаті завалені каталогами, небажаними повідомленнями електронної пошти, і нав’язливими дзвінками.

Присутній також стурбованість тим, що персональна інформація, зібрана легітимними директ-маркетинговими агентствами може бути куплена недобросовісними компаніями для цілей шахрайства.

Маркетолог, який знає дуже багато про потенційного клієнта може спробувати використовувати цю інформацію для злочинів, таких як крадіжки особистості» або банківські афери.

Конфіденційність онлайн

Сама сувора критика директ маркетингу пов’язана з онлайн простором. Людям, які роблять інтернет-покупки або навіть просто переглядають веб-сторінки, зазвичай не подобається ідея, що їх діяльність відстежується компаніями в надії продати їм конкретні товари чи послуги.

Багато експертів в області конфіденційності та адвокатські групи намагалися лобіювати правила проти агресивного онлайн відстеження з метою збереження конфіденційності особистої.

Регулювання галузі

Легітимний директ маркетинг це компанії належать асоціаціям, які зЕкшн снюють самоконтроль діяльності і активно придушують шахрайське використання своїх баз даних.

Серйозні фірми директ маркетингу, як правило, також пропонують способи, за допомогою яких окремі особи можуть «відмовитися» від реклами за запитом. (Рекомендуємо також прочитати — Що таке тізерна реклама)

Крім того, клієнти можуть відмовитися від небажаних каталогів і заблокувати масові розсилки електронних листів в своїх ящиках вхідних листів. Ряд анти-спам і анти-відстеження ініціатив також поширені в інтернеті. Клієнти зазвичай не можуть повністю запобігти директ маркетинг, але часто вони можуть зробити багато, щоб допомогти зберегти інформацію, що зберігається про них під контролем.

Прямий маркетинг, директ маркетинг — це вид реклами, яка має високу ефективність продажів, але при грамотному її застосуванні.

Прямий маркетинг — відео