Багато чули про появу нової технології продажів. Вона носить назву холодні дзвінки. Отже, що це таке?
Зміст
- Холодні дзвінки що таке
- Чому кількість професіоналів з «холодних дзвінків» невелика?
- Знання клієнта – обов’язкова умова успішності
- «Холодний дзвінок» не переслідує негайну покупку!
- Корисні рекомендації
- Що таке «Холодні дзвінки» — відео
Холодні дзвінки що таке
Давайте розберемося разом що таке холодні дзвінки. Техніка полягає у зЕкшн сненні дзвінків потенційним клієнтам, не знайомим з компанією (дзвінки клієнтам, які знайомі з компанією називаються «теплими»), які повинні спонукати людину зробити покупку або замовити послугу.
Така технологія не відрізняється особливою простотою. Фахівці, що можуть професійно працювати менеджерами з «холодних дзвінків» вельми затребувані. Техніка «холодних дзвінків» містить в собі знання психології і ораторського мистецтва. Володіння подібної технології в рази збільшує цінність співробітника. Ось чому менеджеру вкрай необхідно досконало вивчити технологію «холодних дзвінків».
«Холодні дзвінки» будуть мати успіх при дотриманні трьох основних умов:
Дивлячись на ці три чинники, здається, що цьому можна легко навчитися, адже сьогодні існує маса профільної літератури і різних тренінгів.
Чому кількість професіоналів з «холодних дзвінків» невелика?
Як вже згадувалося, володіння подібною технікою істотно зміцнює позицію претендента на трудовому ринку. Так чому досі таких людей не дуже багато? Відповідь лежить у психологічній площині. Більшість менеджерів просто бояться зЕкшн снювати подібні дзвінки. Найбільший страх полягає в боязні почати безпосередній розмова. Інша перешкода – страх виявитися відкинутим потенційним клієнтом, адже більшості страшенно не подобається, коли нам телефонують незнайомі, та й ще починають щось нам нав’язувати. (Читайте також — Що таке лендінгем)
Менеджери про це добре знають і бояться бути відкинутими. Всі ці випадки можна передбачити, а відтак і запобігти. Для цього не потрібно використовувати шаблонну мова, необхідно прислухатися до інтонації голосу потенційного клієнта й адекватно реагувати, переводячи розмову в потрібне русло.
Необхідно розуміти, що «холодний дзвінок» не переслідує сьогохвилинне згоду клієнта зЕкшн снити певну операцію. (Читайте також — що таке тізерна реклама та її переваги)
Знання клієнта – обов’язкова умова успішності
Ми згадували, що клієнта необхідно знати. Ось чому, ще до зЕкшн снення дзвінка в певну компанію, ви повинні знати про неї практично все. Зробити це не складно. Вся інформація зберігається в інтернеті! Менеджер повинен бути впевнений, що пропонована продукція точно потрібна клієнту. Приводом для дзвінка може виступати, наприклад, участь потенційного клієнта, в який-небудь дискусії в ЗМІ.
«Холодний дзвінок» не переслідує негайну покупку!
Професіонал завжди пам’ятає, що мета дзвінка полягає не в моментальної продажу. Багато хто робить помилки, починаючи розмову з фраз, безпосередньо спонукають до вчинення якихось Екшн . Набагато ефективніше буде почати розмову з розповіді про вашої компанії, про те, чим вона займається. Після, поцікавитися, про те, чи може бути корисною продукція для клієнта. Основна мета такої техніки – прищепити інтерес до компанії. Можна також переконати клієнта в необхідності більш детальної інформації про ваших послугах (товарах). Можна запропонувати зустріч з представником фірми.
Корисні рекомендації для досягнення успіху
Корисні рекомендації
Ознайомлення з однієї лише статтею «Холодні дзвінки — що це» не перетворить вас в спеціаліста з «холодних дзвінків». На допомогу ми пропонуємо певні рекомендації:
Що таке «Холодні дзвінки» — відео
Виконуючи такі нескладні рекомендації, ви підвищите свій рівень володіння даною технологією і станете цінним кадром на ринку праці, тим більше що питання «Холодні дзвінки і що це таке» вам вже знайомий.