Холодні дзвінки — що це? Що таке і як досягти успіху

917

Багато чули про появу нової технології продажів. Вона носить назву холодні дзвінки. Отже, що це таке?

Зміст

  • Холодні дзвінки що таке
    • Чому кількість професіоналів з «холодних дзвінків» невелика?
    • Знання клієнта – обов’язкова умова успішності
    • «Холодний дзвінок» не переслідує негайну покупку!
    • Корисні рекомендації
  • Що таке «Холодні дзвінки» — відео

Холодні дзвінки що таке

Давайте розберемося разом що таке холодні дзвінки. Техніка полягає у зЕкшн сненні дзвінків потенційним клієнтам, не знайомим з компанією (дзвінки клієнтам, які знайомі з компанією називаються «теплими»), які повинні спонукати людину зробити покупку або замовити послугу.

Така технологія не відрізняється особливою простотою. Фахівці, що можуть професійно працювати менеджерами з «холодних дзвінків» вельми затребувані. Техніка «холодних дзвінків» містить в собі знання психології і ораторського мистецтва. Володіння подібної технології в рази збільшує цінність співробітника. Ось чому менеджеру вкрай необхідно досконало вивчити технологію «холодних дзвінків».

«Холодні дзвінки» будуть мати успіх при дотриманні трьох основних умов:

  • Хороший самоконтроль;
  • Бездоганне володіння інформацією про продаваної продукції;
  • Володіння знаннями про потенційних клієнтів;
  • Дивлячись на ці три чинники, здається, що цьому можна легко навчитися, адже сьогодні існує маса профільної літератури і різних тренінгів.

    Чому кількість професіоналів з «холодних дзвінків» невелика?

    Як вже згадувалося, володіння подібною технікою істотно зміцнює позицію претендента на трудовому ринку. Так чому досі таких людей не дуже багато? Відповідь лежить у психологічній площині. Більшість менеджерів просто бояться зЕкшн снювати подібні дзвінки. Найбільший страх полягає в боязні почати безпосередній розмова. Інша перешкода – страх виявитися відкинутим потенційним клієнтом, адже більшості страшенно не подобається, коли нам телефонують незнайомі, та й ще починають щось нам нав’язувати. (Читайте також — Що таке лендінгем)

    Менеджери про це добре знають і бояться бути відкинутими. Всі ці випадки можна передбачити, а відтак і запобігти. Для цього не потрібно використовувати шаблонну мова, необхідно прислухатися до інтонації голосу потенційного клієнта й адекватно реагувати, переводячи розмову в потрібне русло.

    Необхідно розуміти, що «холодний дзвінок» не переслідує сьогохвилинне згоду клієнта зЕкшн снити певну операцію. (Читайте також — що таке тізерна реклама та її переваги)

    Знання клієнта – обов’язкова умова успішності

    Ми згадували, що клієнта необхідно знати. Ось чому, ще до зЕкшн снення дзвінка в певну компанію, ви повинні знати про неї практично все. Зробити це не складно. Вся інформація зберігається в інтернеті! Менеджер повинен бути впевнений, що пропонована продукція точно потрібна клієнту. Приводом для дзвінка може виступати, наприклад, участь потенційного клієнта, в який-небудь дискусії в ЗМІ.

    «Холодний дзвінок» не переслідує негайну покупку!

    Професіонал завжди пам’ятає, що мета дзвінка полягає не в моментальної продажу. Багато хто робить помилки, починаючи розмову з фраз, безпосередньо спонукають до вчинення якихось Екшн . Набагато ефективніше буде почати розмову з розповіді про вашої компанії, про те, чим вона займається. Після, поцікавитися, про те, чи може бути корисною продукція для клієнта. Основна мета такої техніки – прищепити інтерес до компанії. Можна також переконати клієнта в необхідності більш детальної інформації про ваших послугах (товарах). Можна запропонувати зустріч з представником фірми.

    Корисні рекомендації для досягнення успіху

    Корисні рекомендації

    Ознайомлення з однієї лише статтею «Холодні дзвінки — що це» не перетворить вас в спеціаліста з «холодних дзвінків». На допомогу ми пропонуємо певні рекомендації:

  • Підготуйте заздалегідь сценарій майбутнього телефонного дзвінка. Включіть сюди невелике привітання, розповідь про фірму, ймовірні питання. Такий сценарій продумується заздалегідь, а не поспіхом.
  • Виявляйте стриманість і спокій під час бесіди. Будьте впевненими в собі і не хвилюйтеся. Будь-яка тремтіння в голосі відштовхне потенційного клієнта.
  • Повністю уникати конфліктних моментів. Лайка – це хрест на цілі дзвінка. Навіть якщо вам скажуть, що зараз не зацікавлені в продукції, це не означає повної відмови.
  • Якщо вам кажуть, що зараз розмовляти незручно, то необхідно поцікавитися, коли розмова буде доречний і зручний.
  • При категоричній відмові, нав’язувати нічого не варто. Вибачитеся і попрощайтеся, і не забудьте подякувати.
  • Використовуйте тактику повтору. У разі відмови, ви можете повторно, через певний проміжок часу, зЕкшн снити дзвінок, запропонувавши ваші послуги. Екшн те ненастирливо і акуратно!
  • Час треба цінувати! Ось чому час розмови не варто затягувати. Оптимальним вважається розмову тривалістю від двох до п’яти хвилин.
  • Не забувайте і про деяких чарівних словах. Люди завжди позитивно реагує на «акції», «знижки» і «безкоштовно»! Якщо ви в змозі запропонувати подібні речі, то це обов’язково потрібно зробити. (Читайте також — чи Реально заробити на Форексі)
  • При можливості запропонуйте потенційному клієнту певні пробники вашого товару, демо-версії. Подібна технологія в більшості випадків спрацьовує.
  • Проявіть увагу до вашого потенційного клієнта. Ні в якому разі не перебивайте його. Якщо чоловік почав щось говорити вам або запитувати, обов’язково дослухайте до кінця. При необхідності уточніть питання. Люди завжди люблять увагу і повагу до себе. Цього не можна виключати і технології «холодних дзвінків».
  • Що таке «Холодні дзвінки» — відео

    Виконуючи такі нескладні рекомендації, ви підвищите свій рівень володіння даною технологією і станете цінним кадром на ринку праці, тим більше що питання «Холодні дзвінки і що це таке» вам вже знайомий.