Бізнес на амазон

4-15-2021

Кыргызстанка бермет кошоева в 2017 році запустила бізнес на американській платформі онлайн-покупок amazon. Також хочемо вам порекомендувати https://partnertrade.org/torgovlya-na-amazon-razvod/. Вона інвестувала в запуск свого бренду $1000 і за шість тижнів змогла не тільки окупити вкладення, але і отримати перший заробіток.

На момент запуску свого бізнесу вона була магістранткою і через часті переїзди могла працювати тільки онлайн. Вивчивши всі можливості, вона вирішила спробувати себе в електронній комерції.

За кілька років роботи в цьому напрямку, бермет кошоєва накопичила досвід, яким готова ділитися з іншими бізнесменами-початківцями.

На своєму youtube-каналі бермет детально розповідає про те, як почати бізнес на amazon і які плюси і мінуси потрібно враховувати.

З чого все почалося

— почну з того, що я отримала ступінь бакалавра за напрямом «бізнес адміністрування», потім працювала маркетологом і піарником. Далі вступила на магістратуру в європі за напрямом «розвиток сільського господарства». Навчалася в данії і у франції, а свою дипломну роботу я писала в африці в пар.

Коли моє навчання підходило до кінця, я думала про те, чим буду займатися далі і як заробляти гроші. Я була емоційно не готова до роботи, так як навчання була інтенсивна і я два роки не була на канікулах. Вирішила в що-небудь вкластися.

Я переглядала різні варіанти і дізналася про amazon. Там є два види діяльності: дропшиппінг і приват-лейбл. Мені більше сподобався другий варіант-створення свого бренду і просування через amazon.

Я могла працювати тільки онлайн, тому що на той момент була в пар, мені належала захист дипломної роботи у франції і повернення в бішкек.

Дропшиппінг-це пряма поставка товарів від постачальника до покупця, при якій продавець (посередник) не зберігає товари у себе на складі, або зовсім обходиться без нього. Товари відправляються замовнику безпосередньо зі складу виробника, постачальника, оптовика або дистриб’ютора.

Privat label-це товари і послуги, вироблені стороннім виробником під замовлення власника марки і продаж їх під брендом власника марки.

Плюси і мінуси роботи на amazon

Проаналізувавши, я виділила позитивні і негативні сторони роботи на amazon.

Плюси:

  • amazon дає доступ до великої аудиторії-населення сша близько 300 млн осіб;
  • висока купівельна спроможність. Я продаю свій товар за $15, в киргизстані люди не купили б за таку ціну, а для сша-це незначна сума;
  • можливість працювати онлайн;
  • автоматизованість процесів. Всі сервіси майданчика будуть обробляти ваші замовлення, здійснювати доставку і повернення. Не треба самому всім цим займатися.

Мінуси:

  • висока комісія. Amazon забирає 35-40% від ціни товару. Так, це високий відсоток, але за можливості, які ви отримуєте, можна заплатити;
  • обмежена статистика. Неможливо побачити скільки людей заходять на вашу сторінку, з яких джерел і.т. Д. Це витрати роботи з цим майданчиком. Коли у вас є свій сайт, ви можете налаштувати статистику і аналізувати роботу;
  • висока конкуренція. Доводиться боротися за нішу, просувати свій товар. Але в офлайн торгівлі ці проблеми теж існують.

Який товар краще продавати на amazon

Як я говорила, я вибрала приват-лейбл, і тут потрібно вкладатися. У мене був бюджет в $1000-умовна психологічна норма, тобто якби я прогоріла на цій справі і втратила гроші, мені було б не шкода цю суму.

Є загальні рекомендації до того, як вибрати товар з якого краще почати. Я перерахую те, за що не треба братися в перший раз:

  • електроніка. Дуже складно стежити за якістю і дефектами товарів;
  • скло і кераміка. Продукція може зламатися під час доставки;
  • важкий товар. Доставка з китаю до сша буде дорога, може виявитися, що за доставку товару з ціною $1, ви заплатите $3 тільки за доставку;
  • одяг. Тут потрібно замовляти цілу лінійку розмірів, різні кольори. Якщо клієнту щось не підійшло, він буде повертати.

Для першого разу я рекомендую вибрати простий товар, щоб уникнути негативних відгуків або заводського браку. Нехай це буде не товар вашої мрії, але дивіться на те, як швидко ви зможете його продати.

Як тільки ви вибрали, що будете продавати, потрібно проаналізувати конкуренцію на сайті – хто і за яку ціну продає цей товар.

Де знайти постачальника

Я замовляла через сайт alibaba у китайських виробників, але також ви можете знайти постачальників в інших країнах.

На сайті alibaba є можливість пошуку по постачальникам і по товару, я рекомендую перший варіант. Вам потрібно написати запит виробнику, але обов’язково чітко і по пунктах задати свої питання, якщо відправити лист одним абзацом, вам не дадуть відповіді на всі питання. Уточнюйте відразу які кольори є, розміри, упаковка, чи роблять вони доставку і тд.

Для мене було важливо, щоб постачальник також здійснював доставку до складу amazon. Я не хотіла себе в перший раз навантажувати ще й організацією доставки. Краще полегшити собі роботу.

Я знайшла фабрику, яка дала мені хороші ціни на виробництво. Після цього відправила їм дизайн, який попросила нанести на продукт. Дизайн я купила на стоковому сервісі. Логотип я намалювала сама. Вже через чотири дні мені відправили зразок, за це я заплатила $100. Якщо ви не збираєтеся розробляти унікальний дизайн, то можете попросити відправити зразок, який у них вже є. В середньому це обходиться в $30.

Alibaba-це сполучна ланцюг між мною і фабрикою. Якщо у вас виникнуть проблеми з виробником, то сервіс вам поверне гроші.

Поки йдуть переговори з фабрикою, ви можете вже створювати свою сторінку на amazon і додати свій продукт. Вам буде виданий бар-код, який потрібно нанести на упаковку, щоб сервіс міг визначати ваш товар. Як тільки товар доїде до складу, автоматично буде доступна можливість його замовлення на сайті.

Просування свого продукту на сайті

Обов’язково потрібно заповнити опис, завантажити хороші фотографії. Також необхідно правильно підібрати слова в заголовку, щоб індексуватися в пошуку. Клієнти шукають товар за ключовими словами, потрібно щоб вони були у вас в назві.

Якщо ви добре індексуєтеся зі словами в пошуку, то ваша сторінка виходить серед перших і відповідно у вас більше продажів.

Також, щоб клієнт вам довіряв, потрібно напрацювати відгуки і хороший рейтинг. Люди не бачать товар, тому єдине на що вони можуть орієнтуватися – це відгуки. Є різні послуги, де накручують коментарі, я просто налаштувала хорошу розсилку за поштовими адресами і просила людей залишити чесний відгук.

Також ви можете запустити платну рекламу ppc( pay per click), тобто ви платите за неї, коли клієнт клікнув по вашому товару, просто за показ сервіс не бере гроші. За допомогою реклами я змогла підняти продажі. Вже на другий день після того, як прийшов мій товар, я зробила свій перший продаж. За місяць я розкрутилася до 19 продажів в день.

Особистий досвід продажу

В перший раз я продавала набори коркових підставок для кухлів. Вони зроблені з простого матеріалу, що зменшувало ймовірність дефектів і подряпин.

Я починала свою справу в 2017 році, проаналізувавши пропозицію від конкурентів, побачила, що продаються тільки прості набори без дизайну. Я вирішила, що можна зробити його унікальним і завдала дизайн індійської мандали. Малюнок я купила за $ 9 в інтернеті. Також я попросила фабрику упакувати набори в білу коробку, тому що всі продавали їх просто обгорнутими в поліетилен.

Собівартість одного товару обійшлася в $1.75, доставка до складу в техасі – $2.5.

На сайті я поставила ціну в $14.95. Діапазон цін від конкурентів був від $10 до $20.

Amazon забирав свою комісію $5,88.

Разом, чистий прибуток за один набір була $6,57 при тому, що моя інвестиція була тільки $2.5.

Я вклала $1000 і замовила 400 наборів, які продала за шість тижнів. За просування через рекламу пішло $700. В цілому я заробила $1.9 тисячі. Думаю, що це хороший заробіток за такий короткий термін.

Я вирішила більше не продавати цей товар, так як його легко підробити і конкуренти почали копіювати. Краще продавати унікальний продукт. Якщо ви зараз підете на alibaba і побачите там якісь сумки, то не треба їх продавати, зробіть щось нове, створіть свій дизайн. Навіщо продавати те, що вже є, тим більше будь-який інший може теж замовити ці сумки і теж почати їх продавати.

Вибір товару-80% успіху, решта-це маркетинг і реклама.

Реєстрація на amazon

Росія, україна, білорусь є в списку дозволених країн на amazon, всі країни центральної азії поки недоступні. Я написала в службу підтримки, щоб вони дали можливість нашим країнам такожПрацювати і якщо ви хочете потрапити на amazon, можете також написати їм листа і може вони відкриють нам таку можливість.

Коли я починала свою справу, я була студенткою у франції і використовувала свою французьку банківську кар